Стильний киянин – Foxtrot Show Store!

У перші жовтневі дні в Києві по вулиці Велика Васильківська, 45 відкрився перший супермаркет «Фокстрот» у новому форматі Foxtrot Show Store. Багато дерева й трави в дизайні, натуральні матеріали в торговому обладнанні, низка секторів із гаджетами та роботами відомих брендів, а персонал на скутері й з планшетом в руках – це далеко не повний список новацій, яким вже дивуються покупці в новому магазині 

Інноваційні зміни суті і стилю торгівлі торкнулися саме цього столичного «Фокстроту» через те, що він знаходиться у високо конкурентному районі Києва і має вагомий трафік цільової аудиторії. У компанії говорять, що, з часом, магазини, які підпадають під такі критерії, мають всі шанси незабаром приміряти на себе новий стиль. 



Зміни іміджу торкнулися зовнішнього вигляду торгового залу «Фокстроту» на Великій Васильківській та акценту на товарному асортименті. В оформленні торгового обладнання, секторів і зон використані натуральні матеріали, що підкреслюють багатство форм і фактур, - дерево, бетон, трава, скло. У більшій частині оновленого магазину – увага на цифрових технологіях, акцент у товарному асортименті зроблений на інноваційних гаджетах (вони зустрічають покупців вже на вхідній зоні магазину і «не відпускають» увагу до самого виходу). 

Простір залу розбитий на сектори - є колона «Apple» і колона «Samsung», а також зона для тестування окулярів віртуальної реальності від цього бренду. У своїй зоні зібрані квадрокоптери та іграшки-роботи. Окремо представлена вся лінійка електротранспорту від власної торгової марки «Фокстроту» - ТМ «BRAVIS» зі спеціально облаштованою доріжкою для тестування гіроскутерів і міні-байків. 


Світ гаджетів тут гармонійно доповнений простором із побутовою технікою - працюють зони «Кава» і сектори з дрібною та великою побутовою технікою. У магазині працюють демонстратори від партнерів, планується проведення безлічі майстер-класів. 




У новому «Фокстроті» також з'явилася зона «ресепшн» зі стильними меблями, де клієнту зручно буде отримувати консультації від продавців. До слова, зміни торкнулися навіть зовнішнього вигляду продавців - зручний і практичний джинсовий одяг дуже гармонійно поєднується з «натурою» торгового залу і створює у відвідувача особливий настрій «Вау!». Особливо, коли такий продавець під'їжджає на скутері, в руках у нього - планшет для прискорення обслуговування клієнта, а на руці – смарт-годинник. 

- Ідеологія нового формату логічна: через 20 років на ринку побутової та цифрової техніки «Фокстрот» залишається лідером і експертом в інноваціях. А лідер задає моду і тенденції, включаючи стилістику і культуру продажів, - зазначив виконавчий директор мережі «Фокстрот» В'ячеслав Поврознік. - Ми хочемо, щоб наші продавці пишалися такими магазинами і тим, що вони причетні до такого сучасного і свіжого формату організації торгового процесу.

Фото з сайту: https://rau.com.ua/

ГКФрозвиває бренди