Шопінг вражень в мережі «Фокстрот» або «вперед за бездоганністю»

26 квітня 2018 відбувся третій щорічний Retail & Malls Summit, організований Retail Platforma і Malls Club Ukraine & Belarus, присвячений досвіду роботи з сучасним покупцем через призму «шопінгу вражень». 

На Retail & Malls Summit 2018 виступив директор з маркетингу мережі «Фокстрот» і автор «Головної маркетингової книги» Олексій Філановський. Він підкреслив, що кожен сучасний магазин повинен бути індивідуальним, і, в той же час, повністю відповідати платформі сегмента роздробу. 


На думку спікера, класична формула рітейлу - задовольняти певні купівельні потреби в певних продуктах за найкращими цінами - вже не дає бажаного доходу в конкурентному рітейл-середовищі. Трендсеттери роздрібної індустрії активно впроваджують «шопінг вражень», розширюючи спектр параметрів і пропозицій, задовольняючи найрізноманітніші бажання покупця, стомленого постійною напругою і стресом, пересиченого засиллям типового асортименту. 

Саме в рітейл-об'єктах український споживач, у якого, треба визнати, не так багато можливостей для приємного дозвілля, шукає місце для приємних емоцій. А емоції - чи не єдине не девальвоване надбання кожного з нас. Торгові об'єкти, які використовують «шопінг вражень» як частину стилю життя, подовжують часи перебування покупців, забезпечують зростання трафіку і товарообороту. 



Ось декілька порад від Олексія Філановського: 

- Must-do завдання рітейлера - максимально використовувати стимулятори «шопінгу вражень»: якщо зміни в купівельній поведінці не використовуються як можливості, вони стають його проблемами. 

- Торговий простір має відрізнятися від інших аналогічних брендів, щоб негатив, отриманий споживачем під час відвідування одного магазину, автоматично не перекочовував на сприйняття подібного, що працює під іншим брендом. Відповідно, заслужений позитив споживач повинен асоціювати з конкретним магазином, який його генерує. 

- Споживача надихає унікальний сторітеллінг компанії, захоплюючі сюжети, «живі» емоції, які неможливо отримати в інтернет-магазині. 

Організатори відзначили, що презентація Філановського була окрасою заходу. Колеги акцентували увагу на його вмінні ефектно подати матеріал, на зрозумілу лексику і глибоке занурення в тему. Присутні також оцінили можливість живого спілкування з Олексієм. 

Погляди ТОП-менеджменту компанії на маркетингове просування «Фокстроту» збігаються з розумінням Філановським цінності кожного покупця, співробітника та бренду. У 2018 році мережа почала рестайлінг і планує відкрити до 40 магазинів в оновленому стилі. У квітні в мережі «Фокстрот» відкрилося три нових магазини в Києві, Харкові та Одесі, колективи яких готові надати комфорт і радість кожному, хто прийде в «Фокстрот» за позитивними враженнями від бездоганної покупки. Бренд «Фокстрот» розвивається в форматі омніканальності, поєднуючи он-лайн і оф-лайн формати торгівлі, а мільйони українців беруть участь в програмах лояльності «ФОКСклуба». 

Довідкова інформація: 

Олексій Філановський працює у маркетингу на топ-позиціях 17 років. За цей час йому довелося познайомитися з 17 різними ринками, працювати з 41 брендом, створити з нуля 14 торгових марок, багато з яких згодом увійшли в ТОП - рейтинг найдорожчих в країні. Всі компанії, де працював Олексій, ставали лідерами у своєму сегменті. В цей же час він написав понад півтори сотні маркетингових статей, які викликали інтерес у читачів і стали хітами. «Я не вірю в книги про маркетинг. Краще грайте у шахи», - говорив Олексій Філановський два-три роки тому. А у 2018 вийшла друком «Головна маркетингова книга», в якій зроблені висновки та викладені результати роботи.  

Станом на квітень 2018 року в Україні налічується 159 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені у 90 обласних і районних центрах України, їх торгова площа складає близько 151 000 м2. На початку 2018 року кількість учасників «ФОКС клубу» перевищила 7 млн осіб.

ГКФрозвиває бренди