Соціальні виклики сьогодення очима студентів

30 жовтня 2014 року кафедра маркетингу Львівського національного університету імені Івана Франка за підтримки торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» провела конкурс студентських маркетингових проектів на тему «Соціальна реклама - виклики сучасності»


Ця тема була обрана не випадково, так як за часів глибоких політичних і економічних перетворень у державі соціальні питання набувають ще більшої актуальності та гостроти.

Експертом і партнером заходу виступила торговельна мережа «Фокстрот», сприяючи виявленню професійних якостей студентів у галузі маркетингу та розкриттю їх творчого потенціалу в процесі створення реклами.

Учасники конкурсу - студенти економічного та юридичного факультетів ЛНУ ім. Івана Франка та студенти національного університету «Львівська політехніка» презентували рекламні відеороботи, які вразили гостей заходу яскравими ідеями, широкою тематикою та якістю реалізації.

Мережа «Фокстрот» як партнер конкурсу відзначила екологічний студентський рекламний проект, оскільки системно підходить до питань дбайливого ставлення до природи та активно працює над формуванням екологічної культури українців.

- Відеоробота з назвою «Сміття - це помилка» знята зі студентським драйвом та справжньою майстерністю. Відео містить алюзію на так званий ефект метелика, коли незначний вплив на систему - особливо екологічну - може мати визначальні наслідки, - зазначила член журі конкурсу та pr-менеджер торговельної мережі «Фокстрот» Олена Милованова. - Україна стане чистою, якщо такої натхненної соціально-екологічної реклами буде більше, а люди замисляться про наслідки свого впливу на природу.

Ролики переможців можна подивитися тут:

ГКФрозвиває бренди