Наші бренди



Бренди від Групи компаній «ФОКСТРОТ» - це розгалужені по всій Україні мережі сучасних магазинів і центрів сервісного обслуговування, де працює понад 10 тисяч осіб. Оптимальна система управління, потужний інвестиційний ресурс, ефективна координація та кооперація дій, проведення спільних маркетингових заходів забезпечують високий авторитет брендів ГКФ і стабільний розвиток підприємств, які розвиваються під цими брендами. Як результат - довіра до ГКФ найвідоміших міжнародних компаній, міцні партнерські відносини з діловими колами у всіх регіонах України і заслужене суспільне визнання до брендів, які ми розвиваємо.



«Фокстрот» – одна з найбільших в Україні роздрібних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. У 2021 році Фокстрот відзначив 27 років роботи. Бренд розвивається як омніканальній: в Україні працює 166 магазинів «Фокстрот» загальною торговою площею понад 150 тис. кв. м. у 90 обласних і районних центрах України. Трафік інтернет-магазину Foxtrot.ua щомісяця сягає 10 млн выдвыдувань (за даними similarweb.com). За результатами 2020 року присутність компанії в онлайн зросла на 50%, або в 1,5 рази. Кількість учасників програми лояльності «Фокс Клуб» становить 12 млн покупців. Бренд першим серед рітейлерів електроніки запровадив програмне РРО (касу в смартфоні), за рік довівши частку електронних чеків до 90% продажів, та вчасно запустив найсучасніші способи оплати товарів – через чат-бота у Вайбері та Телеграм, оплату за допомогою VisaQR, рішення LiqPAY та віртуальні гаманці Apple Pay/Google Pay.



У 2009 році компанія DEPOT Development Group вивела на ринок бренд DEPO’t Center™, що представлений мережею ТРЦ/ТЦ/ТОЦ в регіонах України з чисельністю населення понад 50тис.осіб. На сьогоднішній день центри DEPO't Center™ щодня приймають 10-15 тис. відвідувачів у Чернівцях , Лубнах ( Полтавська область) та Миколаєві, Кропивницькому, Черкасах. Бренд DEPO't Center™ - це об'єднані загальною концепцією торговельно-розважальні, торговельно-офісні та торгові центри. Маркетингова стратегія спрямована на розвиток культури шопінгу та відпочинку для всієї родини, надання великого вибору різних товарів, послуг, розважальних проектів. У торговій галереї представлено більше 20 груп товарів. Це магазини всесвітньо відомих брендів і стильні бутіки вітчизняних торговельних марок.



DEPO’t Center™ не тільки комерційний, а й соціальний проект. Створення свята - одна з ексклюзивних особливостей бренду DEPO't™, тому Depo't center™ бере активну участь у соціальному розвитку регіону, організовуючи і підтримуючи молодіжні течії. Однією з головних складових центру є розважальна частина - Fantasy Town™ - це логічне завершення ідеї торговельно-розважального центру, орієнтованого на сімейний та колективний відпочинок. Одне з головних бажань Depo't center - надати кожному мешканцю міста можливість вибору на свій смак різний за стилем і формою відпочинок.

ГКФрозвиває бренди