Керівники
Геннадій Анатолійович Виходцев,
співзасновник бренда Фокстрот
Народився 5 липня 1960 року в Києві. Дитинство і юність провів на Лісовому масиві Києва.
- У 1981 році закінчив Київський державний педагогічний інститут імені М.Горького, факультет загальнотехнічних дисциплін
- З 1983 по 1990 рік працював майстром виробничого навчання київського СПТУ будівельного профілю
- У 1994 році засновує бізнес з продажу побутової техніки і електроніки, організувавши оптові продажі цих товарів в Україні
- У 1996 році спільно із партнерами починає розвиток роздрібної торгівлі, у тому числі під брендом «ФОКСТРОТ»
- У 2004 році очолює Групу компаній «ФОКСТРОТ».
- З 2001 року Геннадій Виходцев входить до складу опікунської ради Соціального центру мікрорайону «Перспектива- Виноградар» (Київ)
- З 2004 року - співголова оргкомітету Всеукраїнського проекту «Похід Пам'яті» , спрямованого на збереження історичної пам'яті та допомогу ветеранам війни та праці
- 2006 року - голова оргкомітету Всеукраїнського соціального проекту «Велике серце маленького життя», мета якого - пошук та подальша підтримка обдарованих дітей-сиріт з усіх регіонів України
- У 2008 році очолює оргкомітет Всеукраїнського соціального проекту «Школа безпеки», спрямованого на пропаганду правил безпечної поведінки та здорового способу життя серед дітей та шкільної молоді
- У 2009 році Геннадій Виходцев - голова правління громадської організації «Соціальний центр «Перспектива-Фокстрот» (Київ)
- У 2013 році - ініціатор соціального проекту «Еко-клас», що покликаний підвищити ЕКО-культуру українців і сприяти зменшенню впливу людини на природу
- У 2008 році Національним Бізнес-Рейтингом визнаний "Лідером галузі"
- У 2008 році був нагороджений Орденом Української Православної церкви рівноапостольного князя Володимира III ступеня
- У 2010 році отримав Подяку Прем'єр-міністра України «за багаторічну сумлінну працю, значний внесок у реформування внутрішньої торгівлі, розвиток підприємництва та формування ринкової інфраструктури в Україні»
- У 2012 році нагороджений орденом «За любов до Батьківщини» - за активний внесок у формування патріотизму та активної громадянської позиції підростаючого покоління. Орден виданий Луганською дитячою громадською організацією «Лугарі » (свідоцтво №60)
- У 2012 році рішенням Координаційної ради Всеукраїнського громадського дитячого руху «Школа безпеки» за особистий вагомий внесок у розвиток і діяльність Всеукраїнського громадського дитячого руху присвоєно почесне звання «Благодійник руху» (посвідчення №102, видане 28.08.2012)
- У 2013 році нагороджений пам'ятним нагрудним знаком «70 років визволення Києва від фашистських загарбників», подання на нагороду організовано активістами Соломянської ради ветеранів війни та збройних сил у м. Києві
- в 2019 році отримав подяку від ГО "Кейс Україна" за підтримку просвітницької кампанії Ціна держави, в ході якої громадянам України демонстрували вартість державних послуг.
- В 2022 році голова Ради засновників Групи компаній Фокстрот Геннадій Виходцев нагороджений медаллю «За сприяння Збройним Силам України» «за значний особистий внесок у справу розвитку Збройних Сил України, плідну та самовіддану співпрацю з Міністерством оборони України по захисту територіальної цілісності України».
Валерій Семенович Маковецький,
співзасновник бренда Фокстрот, голова наглядової ради Фокстрот
Народився 15 лютого 1961 р. у місті Талди-Курган (Казахстан).
- У 1978 році закінчив Комунарську СШ №9 (Луганська область)
- У 1984 з відзнакою закінчив Комунарський гірничо-металургійний інститут, факультет технології машинобудування
- З 1981 року почав роботу на Комунарському металургійному заводі
- У 1983 році працює токарем на Мелітопольському верстатобудівному заводі (Запорізька область)
- У 1985 році працює майстром механічного цеху, виробничої дільниці на Київському виробничому об'єднанні ім. Артема
- У 1994 році засновує бізнес з продажу побутової техніки і електроніки, організувавши оптові продажі цих товарів в Україні;
- У 1996 році спільно із партнерами починає розвиток роздрібної торгівлі, у тому числі під брендом «Фокстрот»
- У 2004 році очолює Групу компаній «ФОКСТРОТ».
- З 2004 року - член оргкомітету Всеукраїнського проекту «Похід Пам'яті», спрямованого на збереження історичної пам'яті та допомогу ветеранам війни та праці
- З 2006 року - член оргкомітету Всеукраїнського соціального проекту «Велике серце маленького життя», мета якого - пошук та подальша підтримка обдарованих дітей-сиріт з усіх регіонів України
- У 2008 році визнаний "Лідером галузі" організаторами Національного Бізнес-Рейтингу (Українська торгово-промислова палата)
- У 2008 році нагороджений орденом Української Православної церкви рівноапостольного князя Володимира III ступеня;
- У 2009 році нагороджений Подякою Прем'єр-міністра України «за багаторічну сумлінну працю, значний внесок у реформування внутрішньої торгівлі, розвиток підприємництва та формування ринкової інфраструктури в Україні».
- В лютому 2019 року отримав подяку від виконавчого директора громадської організації "Кейс Україна" Дмитра Боярчука за активну участь у просвітницькій кампанії Ціна держави. Кампанія орієнтована на роз'яснення платникам податків – громадянам України – дійсної вартості державних послуг.
Геннадій Григорович Молдавський,
заступник глави наглядової ради торгової мережі «Фокстрот»
Народився 15 жовтня 1968 в Україні, в м. Миколаїв.
- У 1988 році розпочав трудовий шлях лаборантом науково-дослідного центру при Миколаївському кораблебудівному інституті ім. адмірала С. О. Макарова;
- У 1991 році закінчив кораблебудівний факультет Миколаївського кораблебудівного інституту ім. адмірала С. О. Макарова;
- У 1995 році закінчив аспірантуру АН СРСР (м. Москва), захистив дисертацію щодо надлегких сплавів, отримав вчений ступінь кандидата технічних наук;
- З 1995 - 2006 рр. - працював технічним директором "Радіостанції Радіус" (м. Миколаїв) - першого недержавного підприємства масової інформації на пострадянському просторі. Як управлінець працював генеральним менеджером, комерційним директором підприємств «GK», «G & K +»;
- З 2006 року заступник голови наглядової ради торгової мережі «Фокстрот. Техніка для дому», член ради засновників Групи компаній «ФОКСТРОТ». Обіймав посаду голови тендерного комітету. Курирує партнерство з фінансовими організаціями та investor-relation.
- З 2010 року - член правління громадської організації «Соціальний центр« Перспектива-Фокстрот» (Київ)
- 2011 року нагороджений Подякою Прем'єр-міністра України «За багаторічну сумлінну працю, значний внесок у реформування внутрішньої торгівлі, розвиток підприємництва та формування ринкової інфраструктури в Україні».
Питання, які найчастіше задають керівникам Групи компаній Фокстрот
Економіка України нестабільна, як Фокстроту вдалося утриматися в лідерах галузі?
Відповідає Валерій Маковецький: Ми створили сильний бренд, і в 2019 році святкуємо перше 25-річчя. Секрет нашого довголіття на ринку України простий: повага до покупців, відповідність їх очікуванням і чіткість виконання зобов'язань. У Фокстрота і покупців однакові цінності. Це як стратегія win-win, в цьому – наш секрет взаєморозуміння.
Як відповідати очікуванням українського покупця?
Український покупець - один з найбільш вимогливих в світі. У нього високі вимоги до співвідношення ціна-якість товару, сервісу, до умов покупки і пост-купівельного сервісу. Сьогодні Foxtrot - омніканальний продавець. Продажі онлайн у поєднанні з офлайн дозволили Фокстроту зробити практично необмеженою власну товарну полку. У традиційному магазині покупець бачить тільки початок полки, а її продовження - в інтернеті. Тому у Фокстроті він робить вибір з нескінченної кількості товарів, які є в магазині, на складі, у постачальників. Консультант в традиційному магазині допомагає визначитися з характеристиками товару. А відвідувач інтернет-магазину розбирається сам або з онлайн-консультантом, вибираючи краще, порівнюючи кілька моделей товару з подібним функціоналом або ціною.
Яким ви бачите майбутнє українського рітейлу?
Відповідає Геннадій Виходцев: Рітейл круто змінюється. Звичайні магазини завдяки власній інтернет-версії стають шоу-румами з різним рівнем насиченістю товарами. Інший вектор: розвиток магазинів по типу shop-in-shop, в яких свої товари виставляють кілька продавців, виробників або суборендар. Формат shop-in-shop - типовий для ТРЦ. Люди приїжджають в ТРЦ сім'ями. Тут вони можуть купити практично все - від продуктів і меблів до одягу і гаджетів для всієї родини. Тут же можна розважитися, відпочити, смачно поїсти. Акцент робиться на комфорті для покупців, а також на отриманні позитивних емоцій. Саме такий ритейл має відмінні перспективи в майбутньому.
Навіщо Фокстроту ребрендинг?
Фокстрот - один з найдосвідченіших рітейлерів електроніки і побутової техніки України. Бренд відомий 90% українців. Але маркетингові дослідження показали, що наш покупець стрімко помолодшав. Тому в 2019 році у Фокстроті зайнялися омолодженням бренду - омніканальна комунікація, шоу-руми, зони для селфі, вдосконалені сервіси, а також території для того, щоб відвідувачі могли комфортно провести свій час.