Дві презентації від «Фокстроту» – одна європейська стратегія

«Європейські дні торгівлі», що пройшли 25-28 листопада у Київському національному торговельно-економічному університеті,  стали громадською платформою для обговорення європейських стандартів  у вітчизняній торгівлі -  сучасних  тенденцій, інновацій,  питань наукової, законотворчої, освітньої сфер,  презентації  проектів, спрямованих на підвищення  якості роботи галузі


«Європейські дні торгівлі» розпочалися з круглого столу «Європейський вимір розвитку торгівлі в Україні» у конференц-залі Київського національного торговельно-економічного університету (КНТЕУ). Учасниками заходу стали представники Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, вітчизняних та закордонних промислових палат, Всеукраїнської федерації споживачів «ПУЛЬС», асоціацій виробників, торговельних мереж та закладів освіти.   Особливо актуальною виявилася тема розвитку законодавства України із захисту  прав споживачів. Директор департаменту розвитку торгівлі Сергій Литвиненко  презентував концепцію реалізації державної політики розвитку внутрішньої торгівлі, а також Проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (щодо захисту прав споживачів)», напрацьований у 2014 року робочою групою за посередництва  ритейлерів та імпортерів із Європейської Бізнес Асоціації.

Під час круглого столу фахівці торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» разом із викладачами КНТEУ презентували на круглому столі спільний проект – методичний посібник: «Маркування електропобутових товарів і телерадіотоварів: керівництво для співробітників роздрібної торгівлі». Робота узагальнила законодавчі вимоги в частині маркування побутової та теле-радіотехніки, пропонуючи учасникам ринку їх єдине розуміння. Адже вітчизняні закони з захисту прав споживачів в частині вимог до маркування побутової техніки  мають розбіжності та неоднозначні трактування, що містять корупційні ризики та призводять до  нарахування багатомільярдних безпідставних штрафів ритейлерам з боку Державної інспекції з питань захисту прав споживачів, оскаржувати які доводиться у судовому порядку. Посібник рецензовано фахівцями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, а також експертами Українського товариства товарознавців і технологів, Всеукраїнської громадської організації «Якість життя» та Всеукраїнської федерації споживачів «Пульс».

- Ми прагнемо якісних змін у вітчизняному ритейлі та вітаємо рішучість профільного міністерства сприяти цим змінам, тому ми брали активну участь у робочій групі щодо зміни законодавства захисту прав споживачів, - прокоментував виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» В'ячеслав Поврознік.  – Сподіваємося, невдовзі  новий парламент  прийме наш законопроект, а поки ми, спільно із партнерами з КНТЕУ, створили  посібник про правильність, повноту та відповідність маркування техніки чинному законодавству, й вже навчаємо продавців мережі.

Перший проректор КНТЕУ та президент Всеукраїнської федерації споживачів «Пульс» Наталія Притульська зазначила, що це «проєвропейський і здоровий підхід  до захисту прав споживачів»: «Сила європейських стандартів життя не в тому, що там створено потужний апарат перевірок, а в правильно спланованих і чесно виконуваних законах».

Під час круглого столу «Фокстрот»  та фахівці Вищого комерційного училища КНТЕУ ознайомили громадськість ще з одним спільним досягненням – професійним стандартом для продавця-консультанта непродовольчих товарів, так званим «Паспортом професії». Проект має на меті підвищити якість human-resource в ритейлі, а молодим спеціалістам полегшить адаптацію на першому робочому місці. Проект має на меті підвищити якість human-resource в ритейлі, а молодим спеціалістам полегшить період адаптації на першому робочому місці. Професійний стандарт за підтримки Європейської Бізнес Асоціації пройшов експертизу ритейлерів, серед яких 7 торговельних мереж: «АТБ-маркет» та «Брусничка» (лідери продовольчого ритейлу), «МТІ» (IT-товари, взуття, побутова і комп’ютерна техніка), «Епіцентр-К» (будівельні гіпермаркети),  «Секунда» (часовий ритейл) та ініціатор проекту – мережа «Фокстрот. Техніка для дому».

-Наші фахівці презентували на «Європейських днях торгівлі» реальні результати роботи, що системно імплементує європейські стандарти в практику українського ритейлу, – прокоментував Голова ради засновників Групи компаній «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев. –  Дякуємо  партнерам з КНТЕУ за співпрацю, підтримку наших ініціатив й презентаційний майданчик.

Довідка: торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є найбільшою роздрібною мережею за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Станом на листопад 2014 року в Україні налічується 223 супермаркети ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 115 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає більше 208 000 кв. м. У компанії працює більше 8000 чоловік. Програма лояльності «Фокс Клуб» налічує понад 4,5 млн. покупців. Торговельна мережа «Фокстрот» є лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупок згідно з даними TNS Ukraine, MMI 2010-2014/2. Більш того, ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» демонструє інноваційний підхід до бізнесу через сервіси «Фінансовий супермаркет» і «Фокс Клуб», формат «Shop-in-Shop» і унікальний мобільний додаток «Обирай техніку за допомогою доповненої реальності». «Фокстрот» також відомий на українському ринку як бренд, який дбає про довкілля (соціальні проекти «Зелений офіс», «ЕКОклас») і про безпеку дітей (проект «Школа безпеки»).
В рамках стратегії корпоративної соціальної відповідальності «ФОКСТРОТ»  відповідно до європейських стандартів реалізовує низку освітніх проектів. Підписавши на початку 2014 року Договір про співпрацю  з КНТЕУ,  компанія заручилась підтримкою викладачів та студентів. В результаті плідної співпраці більше 200 студентів побували на 10 екскурсіях в магазинах «Фокстрот» у столиці. Фахівці мережі є частими гостями на відкритих лекціях в КНТЕУ.  Близько 80 випускників цього закладу сьогодні працюють у мережі «Фокстроті». Спільними зусиллями фахівців «Фокстроту» та наукових співробітників КНТЕУ розроблено інноваційний в ритейлі методичний  посібник з маркування побутової техніки, триває робота над розробкою професійного стандарту для «Продавця-консультанта непродовольчих товарів».



ГКФрозвиває бренди