16 березень 2015
Перші переможці «ЕКОкласу»
У результаті заохочувального етапу II Всеукраїнського конкурсу «ЕКОклас» в номінації «Екодизайн» привітання приймають учні Лисогірської школи №1 на Миколаївщині. Надихнувшись роботами юних екологів до проекту долучилися й організатори конкурсу - співробітники мережі «Фокстрот», які в центральному офісі компанії реалізували свій проект корпоративного екодизайну
II всеукраїнський конкурс «ЕКОклас», який стартував 19 січня 2015 року, зібрав перший врожай екологічних проектів
талановитих дітей з усієї країни. Роботи на конкурс у номінаціях «Екодизайн», «Екокреатив» і «Екоінновація» приймаються до 24 квітня 2015 року, а з метою додаткової мотивації були організовані три заохочувальні етапи конкурсу. Етап по екодизайну проходив з 19 січня по 19 лютого. Цього року естафета по екодизайну була вдвічі результативною - всеукраїнський конкурс серед школярів підтримав колектив торговельної мережі «Фокстрот», що організувала «ЕКОклас».
Кращим у заохочувальну етапі номінації «Екодизайну» став проект учнів 6-А, 6-Б, 7-А, 7-Б класів Лисогірської загальноосвітньої школи №1 (Первомайський район, Миколаївська область) та їх учителя основ здоров'я Наталії Малашевич. Усього кілька голосів не вистачило для перемоги учням 9-Б класу ЗОШ I-III ступенів №2, м.Копичинці (Гусятинський район, Тернопільська область) за проект «Збережи планету для нащадків». Голосування проходило на сторінці «Фокстрот» в соціальній мережі Facebook. Так, в галереї проектів «ЕКОклас» шляхом відкритого онлайн-голосування відвідувачів сторінки з 25 лютого по 1 березня 2015 року за допомогою «лайків» за проект школярів із села Лиса Гора «Створення модного одягу і організація показу мод, що агітує за екологічний стиль життя» було віддано максимальну кількість голосів - 136.
Напередодні 8 березня організатор конкурсу - мережа «Фокстрот. Техніка для дому» та міжнародний партнер - швейцарський фонд «Скорочення ризиків» привітали колектив переможців заохочувального онлайн-голосування - Лисогірську ЗОШ №1 і передали школярам почесний диплом і приємні сюрпризи.
- Діти самостійно майстрували сукні з пакетів, паперу, шпалер, мішків і серветок, - розповіла Наталія Малашевич. - Здійснюючи цей проект, ми отримали масу задоволення.
Дитячий колектив і педагог навіть присвятили вірші конкурсу «ЕКОклас». Метою роботи колективу-переможця було залучення учнів до виготовлення екологічного одягу з підручних матеріалів, а також можливість проявити себе, досягти успіху, надихнути дітей на творчість, покращуючи при цьому екологічний стан навколишнього середовища. Результатом проекту екодизайну одягу став модний конкурс, який організували в Лисогірській школі серед учнів 5 - 11 класів. У конкурсі взяли участь 11 педагогів, 110 учнів, а також їх батьки.
Зараз на «ЕКОклас» прийшло вже більше 100 проектів і тисячі дітей з усієї України продовжують реалізовувати проекти в рамках цього конкурсу. Це спонукало організаторів до активних дій: на підтримку конкурсу було ініційовано і проведено внутрішньокорпоративне творче змагання серед персоналу мережі «Фокстрот».
- «ЕКОклас» - це не данина моді на екологію, а наш реальний шанс зробити Україну чистішою і зеленішою. Для нас, наших сімей і наших клієнтів, - зазначила Наталія Средня, маркетинг-директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому». - Ми із залученням наших дітей виготовили 138 паперових квіток, самі їх розмалювали і створили з них екологічний логотип «Фокстрот». Таке спільне створення арт-проекту - відмінний тімбілдінг. Ми змогли по-новому поглянути на навколишній світ, обговорювали, як разом можемо поліпшити екологічне середовище. І тепер з особливим інтересом всім колективом будемо стежити за ходом конкурсу і вболівати за кращі проекти у номінаціях «Екоінновація» - з 21 лютого по 21 березня і «Екокреатив» - з 23 березня по 23 квітня.
А переконатися в безмежному таланті та ентузіазмі молоді в бажанні зберегти України зеленою, можна, переглянувши презентації-звіти в номінації «Екодизайн»: https://www.foxtrot.com.ua/pages/ecoclass-pr/1137
II всеукраїнський конкурс «ЕКОклас», який стартував 19 січня 2015 року, зібрав перший врожай екологічних проектів
талановитих дітей з усієї країни. Роботи на конкурс у номінаціях «Екодизайн», «Екокреатив» і «Екоінновація» приймаються до 24 квітня 2015 року, а з метою додаткової мотивації були організовані три заохочувальні етапи конкурсу. Етап по екодизайну проходив з 19 січня по 19 лютого. Цього року естафета по екодизайну була вдвічі результативною - всеукраїнський конкурс серед школярів підтримав колектив торговельної мережі «Фокстрот», що організувала «ЕКОклас».
Кращим у заохочувальну етапі номінації «Екодизайну» став проект учнів 6-А, 6-Б, 7-А, 7-Б класів Лисогірської загальноосвітньої школи №1 (Первомайський район, Миколаївська область) та їх учителя основ здоров'я Наталії Малашевич. Усього кілька голосів не вистачило для перемоги учням 9-Б класу ЗОШ I-III ступенів №2, м.Копичинці (Гусятинський район, Тернопільська область) за проект «Збережи планету для нащадків». Голосування проходило на сторінці «Фокстрот» в соціальній мережі Facebook. Так, в галереї проектів «ЕКОклас» шляхом відкритого онлайн-голосування відвідувачів сторінки з 25 лютого по 1 березня 2015 року за допомогою «лайків» за проект школярів із села Лиса Гора «Створення модного одягу і організація показу мод, що агітує за екологічний стиль життя» було віддано максимальну кількість голосів - 136.
Напередодні 8 березня організатор конкурсу - мережа «Фокстрот. Техніка для дому» та міжнародний партнер - швейцарський фонд «Скорочення ризиків» привітали колектив переможців заохочувального онлайн-голосування - Лисогірську ЗОШ №1 і передали школярам почесний диплом і приємні сюрпризи.
- Діти самостійно майстрували сукні з пакетів, паперу, шпалер, мішків і серветок, - розповіла Наталія Малашевич. - Здійснюючи цей проект, ми отримали масу задоволення.
Зараз на «ЕКОклас» прийшло вже більше 100 проектів і тисячі дітей з усієї України продовжують реалізовувати проекти в рамках цього конкурсу. Це спонукало організаторів до активних дій: на підтримку конкурсу було ініційовано і проведено внутрішньокорпоративне творче змагання серед персоналу мережі «Фокстрот».
- «ЕКОклас» - це не данина моді на екологію, а наш реальний шанс зробити Україну чистішою і зеленішою. Для нас, наших сімей і наших клієнтів, - зазначила Наталія Средня, маркетинг-директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому». - Ми із залученням наших дітей виготовили 138 паперових квіток, самі їх розмалювали і створили з них екологічний логотип «Фокстрот». Таке спільне створення арт-проекту - відмінний тімбілдінг. Ми змогли по-новому поглянути на навколишній світ, обговорювали, як разом можемо поліпшити екологічне середовище. І тепер з особливим інтересом всім колективом будемо стежити за ходом конкурсу і вболівати за кращі проекти у номінаціях «Екоінновація» - з 21 лютого по 21 березня і «Екокреатив» - з 23 березня по 23 квітня.
А переконатися в безмежному таланті та ентузіазмі молоді в бажанні зберегти України зеленою, можна, переглянувши презентації-звіти в номінації «Екодизайн»: https://www.foxtrot.com.ua/pages/ecoclass-pr/1137