Група компаній «ФОКСТРОТ» підтвердила сталий розвиток за стандартами ГД ООН

7 звіт Групи компаній «ФОКСТРОТ» про сталий розвиток в 2014 році прийнято на сайті Глобального Договору ООН - https://www.unglobalcompact.org/participant/4483-Group-of-Companies-Foxtrot. Активний статус членства бізнесу в цьому співтоваристві подовжено на наступний рік https://www.unglobalcompact.org/COPs/detail/68231

У звіті ГКФ перед ГД ООН відображені результати соціально відповідального ведення бізнесу в 2014 році, де серед пріоритетних напрямків задані професійний розвиток співробітників, захист прав споживачів, антикорупційна діяльність підприємств під торговими марками бізнесу, охорона навколишнього середовища.



Свій відбиток на роботу бізнесу в 2014 році наклали військові дії на сході України. Тому вперше в звіті наведена статистика, що торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» допомогла 226 регіональним співробітникам із зони АТО (Донецька і Луганська область) з переїздом в інші регіони України і надала переселенцям робочі місця. 150 співробітників київських підприємств ГКФ пройшли безкоштовні курси з надання першої медичної допомоги за сприяння «Мобільного рятувального центру» Державної служби надзвичайних ситуацій України - давнього партнера ГКФ у соціальному проекті «Школа безпеки».

- Ті випробування, що ми пройшли в 2014 році, лише підтвердили міцність і щирість нашої філософії корпоративної соціальної відповідальності, - прокоментував звіт генеральний директор ГК «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев. - Дякую всім партнерам і стейкхолдерам, хто розділяє з нами ці переконання і підтримує наші ініціативи.


У звіті, оформленому у форматі інфографіки, чітко видно результати роботи бізнесу з об'єднання рітейлерів проти корупційних схем та фіскального тиску, розоряють цивілізований ритейл під виглядом захисту прав споживачів. Фахівці ГКФ взяли активну участь у зміні законодавства України про права споживачів (в робочій групі Європейської бізнес Асоціації) і реалізували освітні ініціативи в частині споживчого інформування.

- Ми створили у  партнерстві з Київським Національним торговельно-економічним університетом методичний посібник «Маркування електропобутових товарів і телерадіотоварів: керівництво для співробітників роздрібної торгівлі» та розтиражували його, - говорить начальник відділу поставок мережі «Фокстрот» Олена Слободяник. – Більше 70% співробітників мережі «Фокстрот» вже пройшли навчання, посібник взяли в роботу і деякі  конкуренти після публічної презентації посібника ритейлерам та членам Громадської ради Держспоживінспекції  України щодо захисту прав споживачів.



У 2014 році закінчено основну робота над професійними стандартами для спеціальності «Продавець - консультант непродовольчих товарів», ініційовану  ГКФ  спільно з Київським Національним торговельно-економічним університетом та Вищим комерційним училищем КНТЕУ. Над адаптацією профільної освіти до вимог роботодавців галузі працювали 2 профільні асоціації (Українська торгова асоціація  й комітет роздрібної торгівлі ЄВА). До роботи долучилися менеджери з персоналу 12 торгових мереж: «Фокстрот», «Ашан», «АТБ-маркет», «Білла» , «Брусничка», «Еко-маркет», «Епіцентр», «Метро», «МТІ», «Новус», «Секунда», «Фуршет».

-    Робота ГК «Фокстрот» з розробки професійного стандарту для спеціальності «Продавець непродовольчих товарів» є унікальною, оскільки об'єднала представників багатьох торгових мереж в їх спільних зусиллях зробити підготовку фахівців для сфери торгівлі більш ефективною і відповідає сьогоднішнім потребам ринку праці, - зазначив директор департаменту розвитку трудового потенціалу та КСВ Федерації роботодавців України Родіон Колишко.

Екологічна відповідальність ГКФ у 2014 році реалізовувалася через корпоративний волонтерський проект «Зелений офіс»,  роботу з дітьми та шкільною молоддю в рамках соціального проекту «ЕКОклас». Обидва проекти показали відмінну динаміку показників порівняно з минулим роком.



- Читачі сьомого звіту ГКФ отримали нові знання про бізнес в інноваційному форматі інфографіки, для якого характерна інтерактивність і залученість, - говорить Оксана Тодорова, президент Асоціації Корпоративних Медіа України. - Звіт формує пул лояльних партнерів, служить основою для зміцнення репутації та формування заслуженого довіри до ГК «ФОКСТРОТ» у стейкхолдерів і споживачів.



Довідка: Група компаній «ФОКСТРОТ» розвиває торгові марки «Фокстрот. Техніка для дому»,«Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки),«Секунда» (часовий рітейл), а також DEPOT Development Group (управління нерухомістю). У грудні 2006 року Група компаній «ФОКСТРОТ» увійшла до української мережї  ГД ООН. Умови членства  у всесвітній організації - сталий розвиток з урахуванням 10 принципів дотримання прав людини, розуміння екологічної відповідальності, а також щорічний нефінансовий звіт про результати своєї діяльності. На початку 2009 року ГК «ФОКСТРОТ» представила громадськості свій перший звіт про сталий розвиток за попередній рік. Сьогодні в архіві ГКФ - 7 звітів про стійкий розвиток.  Всього у  світі налічується близько 4000 компаній - добровільних підписантів Глобального Договору ООН про стандарти соціально відповідального бізнесу.

ГКФрозвиває бренди