​«Пернатий» символ захисту ціни у «Фокстроті»

4 червня 2015 року на 5000 цінників у найбільшій мережі магазинів побутової техніки та електроніки України* оселилися пташки «Копійчужки» як символи того, що ціни на ці товари не злетять.
Купівля побутової техніки сьогодні нагадує складний квест, за умовами якого покупець спочатку вивчає форуми в інтернеті і підбирає моделі, потім здійснює похід у магазин, щоб побачити обраний товар, і нарешті, починає виснажливе online-полювання за найнижчою ціною. У фіналі тривалої і часом нервової «гри» потенційний споживач розраховує на якісний товар з гарантією і супутніми сервісами від надійного та перевіреного часом продавця, але, на жаль, не завжди це отримує.
«Фокстрот» вирішив спростити цей складний шлях для покупців. У мережі щодня перевіряють ціни на 5000 товарів, щоб вони були не дорожче, ніж в інших магазинах і на популярних інтернет-сайтах **. Цінники з цими товарами відзначені символом програми захисту цін: пташкою - Копійчужкою. Пропозиція дійсна і для замовлень через інтернет-магазин foxtrot.com.ua.

- Ми пропонуємо клієнту перевірити ціну безпосередньо перед покупкою і, якщо він виявляє, що на сайті або в магазині конкурентів ціна на «пернатий» товар нижче, продавець-консультант у «Фокстроті» знижує для покупця ціну на цей товар до рівня ціни магазина-конкурента, - розкрила суть програми «Ціни - Копійчужки» Наталія Средня, маркетинг-директор торговельної мережі «Фокстрот». - Учасники програми лояльності «Фокс Клуб» мають додаткову перевагу - можливість повернути собі різницю бонусами від вартості придбаного товару на карту «Фокс Клубу» протягом 7 днів після покупки.
Новий вид нелітаючих птахів вигадали в агентстві tabasco, щоб розповісти клієнтам магазинів «Фокстрот» по всій країні про можливість робити покупки відразу за вигідними цінами в мережі №1*, не гаючи час та нерви на пошуки більш дешевих варіантів в інших магазинах.
Програма «Ціни - Копійчужки» діятиме до 31 березня 2016 року.
Відеоролик з «Копійчужкой», який вже привернув увагу більше 76 тисяч чоловік тільки на YouTube-каналі «Фокстрот», можна подивитися тут: https://www.youtube.com/watch?v=YcsiKJLSV2I


Довідка: торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є найбільшою роздрібною мережею за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупок за даними TNS Ukraine, MMI 2010-2014/2. ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» демонструє інноваційний підхід до розвитку через сервіси «Фінансовий супермаркет» і «Фокс Клуб», формат «Shop-in-Shop» та унікальний мобільний додаток «Обирай техніку за допомогою доповненої реальності». «Фокстрот» також відомий на українському ринку як бренд, який дбає про довкілля (соціальні проекти «Зелений офіс», «ЕКОклас») і про безпеку дітей (проект «Школа безпеки»).
* Мережа «Фокстрот» - лідер у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупок за даними TNS Ukraine, MMI 2010-2014/2.
** Увага! У програмі діють обмеження. Подробиці щодо програми: https://www.foxtrot.com.ua/ru/article/1159.

ГКФрозвиває бренди