Довірити фінанси «Фокстроту» готові 17, 7% учасників опитування GFK

до високого сезону провідний рітейлер і партнери готові запропонувати українцям допомогу в отриманні низки фінансових послуг - від кредитування і страхування до оплати послуг за допомогою бонусів

Днями дослідницька компанія GfK Ukraine поділилася результатами незвичайного опитування, яке вона проводила на початку 2015. Тисячі респондентів показали список з 33 українських компаній зі сфер рітейлу, інтернет-бізнесу, мобільного зв'язку і пошти. Їх запитали: якби ці компанії надавали до того ж і фінансові послуги, то кому б ви довірили свої гроші? Під фінансовими послугами малося на увазі відкриття депозитів і кредитів, банківських рахунків, проведення грошових переказів, оплата послуг, емісія банківських карт.

У лідерах опинилися найбільші мобільні оператори Київстар і МТС Україна, національний поштовий оператор «Укрпошта». Торгова мережа «Фокстрот» посіла 6 місце в топ-10 українських компаній, яких клієнти хотіли б побачити в якості банків. З 2013 року в мережі «Фокстрот» успішно реалізується проект «Фінансовий Супермаркет», який допомагає покупцеві в отриманні споживчих кредитів без представництва банків в торговому залі.


- У ритейлерів дійсно великий потенціал для роботи на фінансовому ринку і можливість надавати фінансові послуги не тільки для збільшення продажів, але і для розвитку додаткових бізнесів, - вважає керівник проекту «Фінансовий Супермаркет» у мережі «Фокстрот», директор компанії «Сучасні фінансові рішення» Тетяна Віканова. - Довіра покупців - це найцінніший капітал компанії і ми активно працюємо з ним в останні роки. Серед наших недавніх інновацій - допомога в оформленні додаткових страхових і карткових продуктів, кеш-кредитів.

Сьогодні в «Фокстроті» діє програма лояльності для покупців мережі, вона включає в себе оформлення банківської карти зі спеціальними умовами користування кредитними коштами, інтернет-банкінгом і бонусною схемою на покупки в мережі «Фокстрот» (спільно з ПАТ «Банк «Михайлівський»).

Крім того, оформлюючи споживчий кредит на покупку товару в магазині «Фокстрот», брокер може запропонувати покупцеві оформити його відразу на кредитну карту від ПАТ «Альфа банк». При цьому власник почне отримувати бонуси від кожної покупки в мережі партнерів «MAXI», куди входять різні підприємства сфери розваг, краси та здоров'я, ресторани та заправки. Через 14 днів після оформлення кредиту банк встановлює клієнту кредитний ліміт без звернення у відділення.

Крім того, існують цікаві пропозиції на оформлення грошових кредитів на різні потреби і полісів від одного з лідерів страхування від ПАТ "Арсенал Страхування". У «високий сезон» планується запуск нового цікавого пакетного продукту - програми «Непоседа», що включає в себе страхування здоров'я дітей, сервісу повернення втрачених речей та надання батькам інформації про місцезнаходження дитини.

Довідка: У мережі «Фокстрот» третій рік реалізується проект «Фінансовий супермаркет» (запущений влітку 2013 року, є посередником між банками і мережею «Фокстрот»). У 163 магазинах організована зона фінансового сервісу - «Фінансовий супермаркет», фахівець якої - фінансовий брокер - за допомогою спеціальної програми заводить заявку клієнта на отримання кредиту відразу в кілька банків. При цьому відповідь клієнту приходить швидше, відсоток позитивних рішень збільшується, зростають продажі в кредит, скорочується чисельність кредитних операторів в залі та збільшується вільна торгова площа магазину. Протягом цього періоду в прогресивну систему "єдиного вікна" було інтегровано 11 партнерів («Альфа-банк», «ПУМБ», «Кредит Маркет», «Укрсиббанк», «Платинум-банк», «Форвард-банк», «Банк «Михайлівський», OTP-банк, Ideabank та ін). Послугами «Фінансового супермаркету» користуються не тільки в мережі «Фокстрот»: до проекту підключено 100 магазинів немережевої роздрібної торгівлі по всій Україні - дрібні магазини електроніки, меблів, будівельних матеріалів в невеликих містах, районних центрах і навіть у селах. Тут також працює агентська схема, де продавець магазину самостійно працює в «єдиному вікні» брокера.

ГКФрозвиває бренди