13 жовтень 2015
«Фокстрот» підготував суперпризи* до Дня шопоголіка у київському ТРЦ «Космополіт»
17 жовтня 2015 року столичний ТРЦ «Космополіт» традиційно святкує День шопоголіка та запрошує киян і гостей столиці на приємний осінній шопінг зі знижками до 50%, подарунками та суперпризами від провідного рітейлера побутової техніки та електроніки
У свято шопоголіків на відвідувачів ТРЦ «Космополіт», що розташований у Києві за адресою: вул. Гетьмана, 6, м. Шулявська, чекають святкові знижки від торговельної мережі «Фокстрот» та магазинів-учасників заходу торговельно-розважального центру.
Організатори запросили маленьких гостей з на веселу казкову виставу «Мультиленд» від цирку Кобзов, що розпочнеться о 15:00. А о 16:00 та 17:00 буде проходити визначення головних шопоголіків, яким ТРЦ «Космополіт» і магазин «Фокстрот» подарують смартфон, планшет і телевізор.
О 18:00 всіх відвідувачів ТРЦ запрошено на благодійний майстер-клас відомого телеведучого Дмитра Карпачова «Як правильно любити дітей» (блок В, 5 поверх, Конгрес-хол «Космополіт»). Всі зібрані на майстер-класі кошти будуть перераховані на ремонт будівлі відділення дитячої неврології національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ».
Також, 17-18 жовтня у ТРЦ «Космополіт» в рамках Дня шопоголіка розпочинається цикл нових дизайн-маркетів «Рідна Мода». Це нова подія осені в галузі моди, шопінгу та краси. Мета маркету - зібрати найкращих українських дизайнерів та виробників, показати українцям, що модна індустрія в нашій країні самобутня, автентична, сучасна і своя – рідна. Учасники заходу зможуть підтримати українського виробника та зробити шопінг, що запамятається як найбільш приємний цієї осені.
Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання за даними TNS Ukraine (MMI за 1 квартал 2015 року). Станом на вересень 2015 року в Україні налічується 179 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 88 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає більше 158 000 кв.м. ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» демонструє інноваційний підхід до розвитку через сервіси «Фінансовий супермаркет» і «Фокс Клуб», формат «Shop-in-Shop» та унікальний мобільний додаток «Обирай техніку за допомогою доповненої реальності». «Фокстрот» також відомий на українському ринку як бренд, який піклується про навколишнє середовище (соціальні проекти «Зелений офіс», «ЕКОклас») і про безпеку дітей (проект «Школа безпеки»).
* Деталі акції на сайт організатора https://www.trc-cosmopolite.com/#!/deal/7370