Новинка у «Фокстроті»: онлайн-формат «магазину в магазині»

на сайті foxtrot.com.ua ритейлер відкрив першу брендовану зону Samsung. На черзі - ще 5 популярних брендів, які отримають до кінця року свій віртуальний магазин і трафік реальних покупців найбільшого в Україні продавця побутової техніки та електроніки

23 жовтня 2015 року інтернет-магазин «Фокстрот» запустив «shop-in-shop» Samsung у рамках прем'єри проекту на своєму сайті - www.foxtrot.com.ua/ru/brand/samsung.html. Свій вибір бренду для прем'єри фахівці пояснюють тим, що Samsung - компанія, яка неухильно дотримується інновацій у світі сучасних технологій, має успішний досвід розміщення власних бренд-зон онлайн за кордоном і високо оцінила перспективи для майбутніх продажів у такому форматі в партнерстві з «Фокстрот».

Онлайн-магазин Samsung на сайті «Фокстрот» відображає всі категорії товарів бренду, містить відеоролики, статті та огляди, спрямовані на задоволення інформаційних запитів найвибагливішого покупця. Таким чином, «shop-in-shop» Samsung на сайті «Фокстрот» - це місце, де шанувальники бренду можуть отримати про нього концентровану інформацію й відразу ж зробити покупку. У той же час, формат «shop-in-shop» дозволяє торговій марці виділитися на тлі конкурентів: поділитися новинами, акцентувати увагу на перевагах товарів, новинках або товарах-флагманах, що, відповідно, стимулює продажі.


- Потенціал проекту підтверджується інтересом ряду виробників, які висловили зацікавленість у відкритті своїх «магазинів в магазині» на платформі «Фокстрот» і з ким сьогодні ведуться активні переговори, - зазначив Сергій Єрошов, операційний директор торговельної мережі "Фокстрот". - Я позитивно оцінюю перспективи проекту, який покликаний стимулювати продажі товарів світових виробників на сайті foxtrot.com.ua і зміцнити репутацію «Фокстрот» як лідера ринку, що втілює новітні тенденції у роботі і з покупцями, і з партнерами.

У реалізацію цього першого, знакового проекту «shop-in-shop» були залучені відразу кілька підрозділів «Фокстрот». Маркетологи розробляли концепцію, працювали над нюансами дизайну і над стратегією просування бренд-зони за допомогою новітніх інструментів інтернет-маркетингу. Завданням web-розробників була верстка, програмування та адаптація онлайн-представництва Samsung до платформи foxtrot.com.ua.

- Після запуску бренд-зони Samsung ми готуємося до кінця грудня відкрити онлайн-представництва ще 5 брендів, а в наступному році кількість бренд-зон постачальників на сайті foxtrot.com.ua може збільшитися до 20, - розповів Олег Вереітін, начальник служби web & mobile інтерфейсів бренду "Фокстрот".

Проекти «shop-in-shop» в електронній комерції - новий, актуальний формат для України. Сьогодні тільки кілька гравців ринку пробують реалізовувати такий формат на своїх інтернет-майданчиках. У травні 2013 року «Фокстрот» першим серед ритейлерів побутової техніки та електроніки України реалізував прем'єрний формат «магазину в магазині» і організував «посольства брендів» у своїх торгових залах, а в 2015 став піонером бренд-зони онлайн, розмістивши новацію на своєму інтернет-майданчику foxtrot.com.ua. 

Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання за даними TNS Ukraine (MMI за 1 квартал 2015 року). Станом на жовтень 2015 року в Україні налічується 179 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 88 обласних і районних центрах України. Більше інформації на https://www.foxtrot.com.ua/.

Торговельна мережа «Фокстрот» першим на ринку побутової техніки та електроніки запровадив інноваційний ритейл-формат «Shop-in-shop» у своєму львівському гіпермаркеті (ТРЦ «Кінг Крос Леополіс»: Сокільники, вул. Стрийська, 30) у травні 2013 року. Суть концепції «Магазин у магазині» - на території супермаркету в рамках єдиної мультибрендової торгової площі створюються монобрендові острівки. Кожен такий фірмовий бутик має власного фахівця, який не тільки надає поглиблену консультацію по представленим продуктам, але й демонструє їх у дії. У березні 2014 року було продовжено низку відкриттів магазинів «Фокстрот» в інноваційному форматі «Shop-in-shop» - перший подібний об'єкт на ринку ПТтаЕ в Києві розташований в ТРЦ «Art Mall» на вул. Заболотного, 37.

ГКФрозвиває бренди