«Копійчужка» – найкращий проект українського ритейлу за версією Effie

Одразу три нагороди Effie Awards Ukraine-2015 отримала торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» за свою антикризову програму захисту ціни «Копійчужка», а бренд «Фокстрот» увійшов до топ-5 брендів України 2015*

4 грудня 2015 року у Києві були названі переможці конкурсу Effie Awards Ukraine-2015 – міжнародної нагороди для маркетологів, що підкреслює видатні успіхи у досягненні бізнес-показників компаній. Цього року 150 членів журі, маркетинг-директорів провідних компаній із різних галузей і представників рекламних агенцій оцінювали проекти за чотирма критеріями: стратегія, ідея, реалізація, результат. На конкурс Effie Awards Ukraine-2015 приймалися проекти, створені та реалізовані на території України, які показали свою ефективність у 2014-2015 рр. Конкурсна програма складалася з 31 категорії. У фінал увійшла лише третина поданих заявок, які претендували на звання найефективніших. Умови відбору робіт для участі в ювілейному – 10-му конкурсі Effie були посилені, і за браком балів в деяких категоріях журі визначали не три призових місця (золото, срібло, бронза), а тільки одне.


«Фокстрот» став володарем титулу «Краща маркетингова команда в категорії ритейл», а проект «Копійчужка» був відзначений трьома нагородами Effie Awards Ukraine:
• бронза в категорії «Роздрібна торгівля» (цього разу в категорії ритейл був тільки 1 приз – бронза, а срібло та золото не присудили нікому, то ж «Фокстрот» став єдиним переможцем),
• срібло у категорії «Лонч продукту»,
• срібло у категорії Shopper Marketing.


- Кейс «Копійчужка» чудово ілюструє одну з основних ролей маркетингу в ритейлі: програма «Захист ціни» існує в мережі «Фокстрот» з 2012 року, але саме завдяки образу нелітаючої пташки «Копійчужки» і вдалої маркетингової комунікації вона стала такою ефективною і такою, що запам'ятовується, – зазначив В'ячеслав Поврознік, виконавчий директор мережі «Фокстрот».

Effie Awards – найпрестижніша нагорода для професіоналів сфери маркетингу, так як нагороджує ідеї, які працюють: оцінює поєднання стратегії, креативу і, як результат, ефективність комунікацій, базуючись при цьому тільки на перевірених результатах ринку.


- Наші клієнти високо оцінили програму «Копійчужка», що дозволило мережі «Фокстрот» утримати лідерські позиції і залучити нових покупців, про що свідчить значне зростання частки ринку «Фокстрот» як в оффлайн-, так і в онлайн-каналі, – повідомила Наталія Средня, маркетинг-директор торговельної мережі «Фокстрот». – А тепер і професійне співтовариство маркетологів відзначило «Копійчужку» одразу трьома нагородами, високо оцінивши ефективну співпрацю маркетинг-команд «Фокстрот», агентств Tabasco і Full Contact, завдяки якій бренд «Фокстрот» увійшов до топ-5 брендів України 2015*.


Клієнт: торговельна мережа «Фокстрот»:
Наталія Средня, маркетинг-директор
Андрій Адаменко, начальник відділу маркетингових комунікацій
Руслан Клименко, бренд-менеджер
Ірина Севостяник, начальник служби торгового маркетингу

Агентство: TABASCO advertising agency:
Олександр Смірнов, креативний директор
Олександр Коптєв, керівник креативної групи
Віталій Муж, директор зі стратегічного планування
Тетяна Шаповал, арт-директор
Євгенія Дзюбенко, копірайтер
Ольга Роза, еккаунт-директор
Руслана Артеменко, еккаунт-менеджер
Друге агентство: Full Contact advertising agency.

Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування та покупок за даними TNS Ukraine (MMI за 1 квартал 2015 року). «Фокстрот» визнаний лідером за динамікою розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів у рамках національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label-2015». Станом на грудень 2015 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м.

Це не перша премія Effie для маркетингової команди «Фокстрот». Торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» стала єдиним переможцем у номінації «Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання» премії Effie Awards Ukraine 2011.

Effie – це золотий стандарт ефективності реклами. Офіційним представником Effie в Україні є Всеукраїнська рекламна коаліція. Effie Awards – це перший міжнародний конкурс в Україні, що оцінює не тільки креативні знахідки, але й ефективність витрат рекламодавців на рекламу.

* Згідно з рейтингом Всеукраїнської рекламної коаліції за підсумками Effie Awards Ukraine: https://www.adcoalition.org.ua/news/235

ГКФрозвиває бренди