28 січень 2014
«Картка киянина» пропонує знижки від «Фокстрот»
У січні 2014 « Картка киянина» стала не тільки соціальним, а й платіжним інструментом для всіх бажаючих мешканців столиці.
Карткою можна користуватися як проїзним, оплачувати комунальні послуги, інтернет, поповнювати рахунок на мобільному телефоні, купувати квитки на поїзд, автобус.
А за допомогою торгового додатка за «Карткою киянина» з 30 січня можливо із знижкою 5 % робити покупки в магазинах торговельної мережі «Фокстрот». Знижка поширюється на товари трьох бюджетних і доволі популярних серед покупців торгових марок - Bravis , Delfa і LeChef.
- Можливості «Фокстроту» у столиці максимальні: сьогодні в Києві працює 23 магазини мережі. Таким чином, величезне число киян зможуть скористатися унікальними дисконтними перевагами в найближчому до свого будинку супермаркеті «Фокстрот», - говорить В'ячеслав Поврознік , виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому».
Сьогодні картки видані більш ніж 362 тисячам осіб і найближчим часом будуть надаватися всім бажаючим жителям зі столичною пропискою. Володарям картки доступна функція персональний кабінет на сайті «Картки киянина». У віртуальному кабінеті користувач бачить всі пільги і термін їх дії, історію експлуатації карти, баланс на рахунку, кількість поїздок в метро, а торговий додаток дає можливість відстежити всі свої покупки і побачити суму наданої знижки.
Проект «Картка киянина» розрахований на підтримку городян - особливо соціально незахищених верств населення . Однією із головних переваг цієї карти, без сумніву, є знижки й те, що партнери проекту надають їх усім киянам, а не лише пільговикам.
Карткою можна користуватися як проїзним, оплачувати комунальні послуги, інтернет, поповнювати рахунок на мобільному телефоні, купувати квитки на поїзд, автобус.
А за допомогою торгового додатка за «Карткою киянина» з 30 січня можливо із знижкою 5 % робити покупки в магазинах торговельної мережі «Фокстрот». Знижка поширюється на товари трьох бюджетних і доволі популярних серед покупців торгових марок - Bravis , Delfa і LeChef.
- Можливості «Фокстроту» у столиці максимальні: сьогодні в Києві працює 23 магазини мережі. Таким чином, величезне число киян зможуть скористатися унікальними дисконтними перевагами в найближчому до свого будинку супермаркеті «Фокстрот», - говорить В'ячеслав Поврознік , виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому».
Сьогодні картки видані більш ніж 362 тисячам осіб і найближчим часом будуть надаватися всім бажаючим жителям зі столичною пропискою. Володарям картки доступна функція персональний кабінет на сайті «Картки киянина». У віртуальному кабінеті користувач бачить всі пільги і термін їх дії, історію експлуатації карти, баланс на рахунку, кількість поїздок в метро, а торговий додаток дає можливість відстежити всі свої покупки і побачити суму наданої знижки.
Проект «Картка киянина» розрахований на підтримку городян - особливо соціально незахищених верств населення . Однією із головних переваг цієї карти, без сумніву, є знижки й те, що партнери проекту надають їх усім киянам, а не лише пільговикам.