Кондитерський майстер-клас від Beko у столичному «Фокстроті»

27 грудня компанія Beko Ukraine в Реальній кухні, яка розташовується в супермаркеті «Фокстрот. Техніка для дому» в ТРЦ «DreamTown 2» (просп. Оболонський, 21Б), провела новорічний кулінарний майстер-клас від талановитого шеф-кондитера Валерія Созановського.


Під час проведення майстер-класу відомий кондитер поділився рецептами вишуканого шоколадного брауні та традиційного імбирного печива, які готувалися за допомогою побутової техніки від компанії Beko Ukraine, що демонструє оптимальні технології та функції для виготовлення смачної випічки.


Крім смачного частування з чаєм з турецького самовара від Beko, під час заходу було проведено розіграш призів. Кавоварка BKK 2113 М від Beko – один з них. З її допомогою володар призу зможе приготувати смачну каву по-турецьки та насолодитися ароматом Сходу.

У досягненні найкращих кондитерських результатів під час приготування новорічних смаколиків допомагали вбудована духова шафа та вбудована варильна поверхня. Гостям були продемонстровані моделі HII 63402 ATBG та BIRT 24400 GMS в незвичайному кольорі Benita grey, що оснащені функцією SURF для рівномірного пропікання. Також були представлені інші найкращі технології від компанії Beko, а саме: холодильник Side-by-Side GNE 134620 X, який допоміг охолодити тісто з мінімальними витратами часу та електроенергії, витяжка HCB 61734 BX для свіжості повітря на кухні, а також вбудована посудомийна машина DIN 28321, що оснащена інверторним мотором ProSmart. Ця технологія забезпечує тиху роботу пристрою та зменшує рівень вібрацій під час мийки брудного посуду.


Також планується проведення інших заходів в Реальній кухні від Beko в «Фокстроті», де всі відвідувачі зможуть познайомитися із розумними рішеннями та насолодитися процесом приготування їжі.

Довідка: «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупок за даними TNS Ukraine (MMI за 1 квартал 2015 року). «Фокстрот» визнаний лідером за динамікою розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів у рамках національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label-2015». Станом на грудень 2015 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м. ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» демонструє інноваційний підхід до розвитку через сервіси «Фінансовий супермаркет» і «Фокс Клуб», формат «Shop-in-Shop».

ГКФрозвиває бренди