Красивий «Зелений Інститут» від «Фокстрту»

17 березня в Інституті журналістики КНУ імені Тараса Шевченка відбувся конкурс дівочої краси «Міс ІЖ», партнером якого виступила Група компаній «ФОКСТРОТ». 10 студенток спеціальності «Журналістика» та «Реклама та зв’язки з громадськістю» змагалися за право на титул «Королеви краси-2016» закладу та корону від ТМ «Саva». Традиційні змагання красунь між собою – дефіле, творчий конкурс та змагання на ерудицію доповнило бонусне завдання. Група компаній «ФОКСТРОТ» – постійний помічник студентів у реалізації волонтерського екологічного руху «Зелений Інститут» запропонувала власні додаткові запитання та призи за краще знання екологічних правил у побуті студентів і результатів проекту за 6 років його роботи. 


- Скільки тон макулатури зібрали студенти за 6 років ініціативи «Зелений інститут»? – провела конкурс давня активістка соціальної ініціативи, співорганізаторка студентського руху «ДВІЖ», студентка 3 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» Дарина Нефьодова. – Вірно, близько 10 тон. А де можна знайти «Зелений Інститут» у нашому закладі? Вірно – на кожній кафедрі стоять «зелені бокси».

Найточніші відповіді на бонусні питання дали кілька дівчат – Катерина Стеблевська (4 курс, «Журналістика»), Лаура Маргарян («Реклама та зв’язки з громадськістю»). Але найточнішою стала студентка 3 курсу Валентина Павлушенко. Вона й отримала приз від Групи компаній «Фокстрот».

- Я цією темою займаюсь вже декілька років особисто й не раз організовувала збір макулатури у гуртожитку, тому мені неважко було відповісти на такі «зелені» питання від бренду «Фокстрот» – нашого давнього помічника, – пояснила Валентина. – Спасибі нашому партнеру за підтримку ініціативи, що формує імідж студентів, як проактивних та небайдужих до важливої соціальної проблеми.


- Приємно, що студенти Інституту журналістики підтримують всесвітню акцію «Зелений офіс», спрямовану на мінімізацію впливу людини на довкілля, – говорить прес-секретар ГК «ФОКСТРОТ» Алевтина Белецька. – Значить таких «Зелених офісів», як у нас, скоро буде більше й ми вирішимо проблему культури екологічної відповідальності у нашому суспільстві.

Довідка:

Група компаній «ФОКСТРОТ» з 2006 року розвиває корпоративну програму «Зелений офіс» – аналог однойменної світової програми з мінімізації впливу людини на довкілля. За час роботи програми співробітники заощадили та здали на переробку майже 28 тон відпрацьованого паперу, врятувавши життя майже півтисячі дерев!

З 2010 року ГК «ФОКСТРОТ» підтримує студентську волонтерську еколого-благодійну програму «Зелений Інститут» в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченко, аби студентське життя велося за ЕКО-стандартами, а вплив на природу був мінімальним.

«Зелений Інститут» – це також й благодійна програма, адже слоган проекту «Зелений Інститут»: роби добро з нами й тут!». Двічі на рік студенти Інституту журналістики збирають макулатуру та передають відпрацьований папір на переробку, чим вже зберегли близько 100 дерев від вирубки. Отримані в ході «Зелених» акцій кошти активісти спрямовують на допомогу дитячим соціальним закладам Київщини та студентам університету, що несуть військову службу на сході України. З 2015 року надійним партнером у реалізації програми «Зелений Інститут» є студентський рух «ДВІЖ» та студентський парламент Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка.

ГКФрозвиває бренди