«Фокстрот» починає продаж електротранспорту

У червні на торгових полицях популярного ритейлера електроніки та побутової техніки України з'явиться нова категорія товару - електротранспорт під власною торговою маркою Bravis 

Гіроборд, моноколесо, електросамокат і гіроскутер – все це транспортні засоби та гаджети нового покоління, що приводяться до руху електромоторами та мають 1 чи 2 колеса. Будь-який з перерахованих пристроїв дозволить його власникові легко та комфортно пересуватися по місту, в парках і навіть у приміщеннях, стануть як розвагою для прогулянок, так і справжньою альтернативою звичному транспорту. До того ж, цей вид транспорту дуже екологічний, а керувати ним без зайвих зусиль може навіть дитина. 


Тепер цей електротранспорт зручно розташувався в торгових залах супермаркетів «Фокстрот». У товарній лінійці, вже готової до продажу, будуть представлені моделі:

Гіроборд – G65 URBAN и G100s FUNKY з цінником 5 999 грн и 8 999 грн



Моноколесо – U14s BALANCE за 7 777 грн. 



Електросамокат – S8 HIPSTER за 12 499 грн. 



Гіроскутер – GS8s CITY за 12 999 грн. 



- Сучасний ритм життя вимагає від людини максимальної мобільності. «Фокстрот» йде в ногу з часом і готовий запропонувати якісні, безпечні та високотехнологічні засоби пересування для кожного, – розповів Сергій Тесленко, начальник відділу власних торгових марок мережі «Фокстрот. Техніка для дому». – Ми вирішили розвивати цей напрямок, оскільки його актуальність очевидна. Ми задаємо тенденції та моду на ринку, намагаємся задовольнити запити сучасного споживача та пропонуємо тільки передові та якісні гаджети. 


Варто відзначити, торгова мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є першою на ринку України, хто починає продаж електротранспорту під власною торговою маркою BRAVIS. Private Label «Фокстроту» надасть покупцеві електротехніки офіційну сертифікацію, контроль якості і повну безпеку пристроїв з гарантійним обслуговуванням і сервісною підтримкою. А також дуже важливу перевагу над іншими конкурентними пропозиціями – привабливу ціну на ці новинки у «Фокстроті». 


Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки і побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупки за даними TNS Ukraine (MMI за 4 квартал 2015 року).

«Фокстрот» визнаний лідером по динаміці розвитку власних торгових марок серед українських рітейлерів в рамках національної премії серед виробників і рітейлерів «Private Label -2015». Так, ТМ «Delfa» «Фокстроту» посіла 1 місце в номінації «Динаміка Розвитку власних торгових марок» і була відзначена за внесок в розвиток товарної категорії. У 2015 році частка власних (ОЕМ) брендів зросла майже в 2 рази: з 7% до 13%, а частка приросту до звернення в деяких магазинах збільшилася до 22%.

Станом на травень 2016 року в Україні налічується 165 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м.

ГКФрозвиває бренди