«Фокстрот» до літа готовий: нова лінійка холодильників DELFA вже у продажу

У червні ТМ DELFA, власна торгова марка мережі «Фокстрот», розширює асортименту лінійку та запропонувала покупцям 2 новинки – холодильники моделі «Side-by-side». Їхніми ключовими перевагами є висока якість матеріалів, надійність роботи, стильний дизайн і дуже приваблива ціна.

Загальний обсяг холодильника становить аж 582 літри у моделі SBS-582S і 580 літрів у моделі SBS-580TS! До того ж остання модель додатково оснащена ще й вбудованим відділенням «Міні-бар», що забезпечить швидкий доступ до улюблених напоїв. 


Холодильники оздоблені сенсорним цифровим дисплеєм для управління режимом роботи, а також системою No Frost. Завдяки цьому, продукти завжди зберігатимуть свіжість, а на стінках не буде утворюватися крижаний наліт.

У новій лінійці холодильників виробник приділяє особливу увагу не тільки технічним характеристикам , але й дизайну, намагаючись при цьому утримувати вартість пристроїв на доступному для більшості покупців рівні. Так, вартість новинок складає: модель Delfa SBS-582S – 14 999 гривень, Delfa SBS-580TS – 16 999 гривень. Сьогодні це одна з найцікавіших пропозицій на ринку в даному сегменті, адже при зрозумілій ціні та високому рівні якості DELFA не поступається світовим виробникам холодильників. 


- Наша команда системно працює над підвищенням конкурентоспроможності власних ТМ на українському ринку, аби бути лідером переваг для клієнтів та пропонувати товари з оптимальним співвідношенням ціни та якості, – зазначив Сергій Тесленко, начальник відділу власних торгових марок мережі «Фокстрот. Техніка для дому».

Ознайомитися з технічними характеристиками нових моделей можна на сайті https://delfa.ua

Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування та покупок за даними TNS Ukraine (MMI за 4 квартал 2015 року). «Фокстрот» визнаний лідером за динамікою розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів у рамках національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label -2015». ТМ «Delfa» від «Фокстрота» посіла 1 місце у номінації «Динаміка развитку власних торгових марок» та була відзначена за вклад у розвиток товарної категорії. У 2015 році доля власних (ОЕМ) брендів зросла майже у 2 рази: з 7% до 13%, а доля приросту до обігу в деяких магазинах збільшилася до 22%.

Станом на травень 2016 року в Україні налічується 165 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м.

ГКФрозвиває бренди