28 липень 2016
«Фокстрот» привітав партнерів із Днем працівників торгівлі
Делегація від Групи компаній «ФОКСТРОТ» взяла участь в урочистому засіданні з нагоди відзначення Дня працівників торгівлі в Київському національному торговельно-економічному університеті
У профільному торговельному вищому навчальному закладі України зібралися представники органів влади, підприємств торгівлі, громадських організацій, виробників, споживачів, наукових, експертних установ. Серед гостей - голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Володимир Лапа, міністр зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України з 1995 по 1999 рр. Сергій Осика, перший заступник голови з питань бюджетної політики, депутат Київської міської ради Петро Кузик, генеральний директор Української торгівельної асоціації Ігор Кішко, президент Всеукраїнської федерації споживачів «ПУЛЬС» Наталія Притульська.
Вітаючи гостей, ректор Київського національного торговельно-економічного університету Анатолій Мазаракі відзначив не лише сильну економічну складову торгової галузі, а й соціальну – «забезпечення українців робочими місцями, якісними товарами та послугами, захист прав споживачів. Завдяки цьому більш комфортним стає життя пересічних громадян».
- Як один з провідних ритейлерів сектору побутової техніки та електроніки України ми формуємо та утримуємо кадровий потенціал галузі, - прокоментувала подію HR-директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» Наталія Фастовець. – Адже у 2015 році майже 1500 тисячі співробітників, працевлаштованих у ТМ «Фокстрот», не мали досвіду роботи (а це майже 70% новачків). Ми організували їх навчання, а 300 колег-наставників допомогли пройти випробувальний період! Крім того, за рівнем одержуваного доходу персоналу наша компанія знаходиться на 11% вище тренда рівня заробітної плати продавців українського ринку Retail.
Прес-секретар Групи компаній «Фокстрот» Алевтина Белецька відзначила вагомий внесок колективу КНТЕУ у професіоналізацію освіти продавця-консультанта. Найактивнішим партнерам «Фокстроту» вона подякувала приємними сюрпризами, відзначивши представників кафедри товарознавства та митної справи, кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ та керівництво Вищого комерційного училища КНТЕУ.
Довідка: У рамках стратегії корпоративної соціальної відповідальності бренд «Фокстрот» реалізує ряд освітніх проектів. Підписавши у березні 2014 р. Договір про співпрацю з Київським національним торговельно-економічним університетом, ГК «Фокстрот» отримала вагому підтримку від викладачів і студентів власним ініціативам з розвитку галузі. Фахівці бізнесу відвідують відкриті лекції в КНТЕУ, консультують викладачів, як роботодавці, очолюють профільні екзаменаційні комісії. Наприкінці 2014 року спільними зусиллями фахівців «Фокстроту» і наукових співробітників КНТЕУ розроблено інноваційний в ритейлі методичний посібник «Маркування електропобутових товарів і телерадіотоварів: керівництво для співробітників роздрібної торгівлі».
У 2014 році Групи компаній «Фокстрот» ініціювала створення першого професійного стандарту для «Продавця-консультанта непродовольчих товарів» на базі компетенцій продавців-консультантів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Власним практичним досвідом «Паспорт професії продавця консультанта непродовольчих товарів» підсилили фахівці 12 торговельних мереж України, очільники з профільних асоціацій рітейлерів, незалежні HR-експерти, фахівці Департаменту профтехосвіти МОН України та Федерації роботодавців України. Оригінал професійного стандарту продавця-консультанта непродовольчих товарів розміщено в загальнонаціональному Репозитарії професійних кваліфікацій Федерації роботодавців України (ФРУ) -https://www.profstandart.org.ua/standarts
Публічна презентація «Паспорта професії: професійний стандарт для продавця-консультанта непродовольчих товарів» відбулася 26 липня 2015.
З 1 вересня 2015р. в усіх професійних технічних навчальних закладах України, що здійснюють підготовку продавців, введені нові «Освітні стандарти», що враховують вимоги роботодавців, розкриті у «Паспорті професії продавця-консультанта непродовольчих товарів». Освітні програми стали більш широкими та мобільними, були введені модулі, за якими можливе вивчення як усіх груп товарів, так і вивчення товарів за окремими асортиментними групами. Особливу увагу приділено вмінню налагодити контакт з клієнтом, правилам професійної поведінки, стандартам мерчандайзингу та професійним компетенціям.