Ярмарки «Фокстроту» – оптимістичні HR-врожаї

спільно із державною службою зайнятості України ритейлер провів ярмарки вакансій у 93 містах України, здобувачі вакансій відвідали 200 профорієнтаційних заходів та отримали можливість офіційного працевлаштування в успішній компанії

У вересні організатори спільного проекту «Тижні «Фокстрот» – торговельна мережа «Фокстрот» та Державна служба зайнятості України підбили підсумки роботи.


Заходи проекту «Тижні «Фокстрот» були проведені одночасно у 93 містах України та були спрямовані на укомплектування вакансій магазинів по всій країні. Організатори провели 200 ярмарок та міні-ярмарок вакансій, днів відкритих дверей компанії, презентації вакансій тощо. Усього на зустрічі із роботодавцем прийшло 800 здобувачів вакансій.

Стартували ярмарки в Одеському центрі професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості України. Тут під час спілкування із майбутнім роботодавцем здобувачі не лише ознайомилися із запропонованими вакансіями у мережі «Фокстрот», а й дізналися про можливості придбання нової актуальної професії на ринку праці.


Але найцікавіші зустрічі із роботодавцями все ж відбувалися у форматі «День відкритих дверей» на території супермаркетів «Фокстрот» у великих та маленьких містах України. Такий формат спілкування скрізь викликав щиру зацікавленість містян.

- Торговельна мережа «Фокстрот» є лідером* з продажу електроніки і побутової техніки та соціально відповідальним роботодавцем, – презентував компанію під час такої зустрічі заступник директора магазину «Фокстрот» у Маріуполі Артем Назаренко. Майже 40 учасникам цієї зустрічі менеджер показав робочі місця та побутові кімнати, пояснив корпоративні стандарти праці, окреслив набір компетенцій продавця-консультанта, розповів про офіційну зарплату, соціальні гарантії, можливість навчання. Під час заходу 5 безробітних заповнили анкети для працевлаштування, інші вирішили обміркувати отриману інформацію.

- Наша компанія має багаторічну історію, місію і цінності, працює більше 20 років на ринку та дає соціальний захист своїм співробітникам – офіційне працевлаштування, щорічну відпустку, своєчасну заробітну плату, – так у м. Кривий Ріг знайомила потенційних співробітників із брендом «Фокстрот» Аліна Пушкар, керівник служби роздрібних продажів торгової мережі «Фокстрот».


Майбутнє стажування потенційних співробітників «Фокстроту», залучених через проект «Тижні «Фокстрот», відбудеться за направленням Державної служби зайнятості. Метою проекту «Тижні «Фокстрот» для Служби зайнятості України є пошук цікавих вакансій та зміцнення співпраці із підприємствами. Адже за даними Державної служби статистики України рівень безробіття серед населення віком 15-24 роки складає 23,1% (2014 рік).

- У вересні наші HR-спеціалісти планують організувати подібні заходи-зустрічі у профільних вищих навчальних закладах України у рамках наступного проекту «Перше робоче місце», – поділилася планами HR-директор торговельної мережі «Фокстрот» Наталія Фастовець.

Довідка: *ТМ «Фокстрот» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупки за даними TNS Ukraine (MMI за 4 квартал 2015 року). Станом на вересень 2016 року в Україні налічується 163 супермаркети ТМ «Фокстрот". Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 150 000 кв.м.

У 2015 році 1464 людини з працевлаштованих у ТМ «Фокстрот» не мали досвіду роботи (70% від загалу). Було проведено 570 спеціалізованих тренінгів та майстер-класів для співробітників та 130 нових актуальних курсів для навчання співробітників за допомогою Електронного університету. 3000 співробітників компанії стали курсантами Електронного університету. 300 наставників допомогли пройти випробувальний період 1464 продавцям-консультантам. У 2015 році за рівнем одержуваного доходу компанія знаходиться на 11% вище тренду рівня заробітної плати продавців українського ринку Retail.

У 2014 ТМ «Фокстрот» ініціювала створення першого професійного стандарту для «Продавця-консультанта непродовольчих товарів» під назвою «Паспорт професії продавця консультанта непродовольчих товарів» – /uk/csr/csr-projects.html

З 1 вересня 2015р. в усіх професійних технічних навчальних закладах України, що здійснюють підготовку продавців, введені нові «Освітні стандарти», що враховують вимоги роботодавців, розкриті у «Паспорті професії продавця-консультанта непродовольчих товарів». Особливу увагу приділено вмінню налагодити контакт з клієнтом, правилам професійної поведінки, стандартам мерчендайзингу та професійним компетенціям.

ГКФрозвиває бренди