Фокстрот дістався «Рекламного полігону» в Одесі

7–9 липня 2017 р. в Одесі відбувся турнір «Рекламний Полігон» у рамках студентського рекламного фестивалю, де фахівці Групи компаній «Фокстрот» взяли участь у суддівській колегії конкурсу та заохотили найкреативніших учасників креативного батлу. 


- «Фокстрот» взяв участь у «Рекламному полігоні» як член журі у номінації «Захист прав споживачів», адже реклама - це один із дієвих каналів комунікації із покупцями задля їх інформування щодо новацій у споживчому законодавстві, - пояснила прес-секретар ГК «Фокстрот» Алевтина Белецька. 


Цьогоріч у конкурсі взяли участь 10 команд молодих рекламістів з різних куточків України (Київ, Одеса, Харків). Учасники отримали по 3 брифа, які потрібно було втілити у життя за 48 годин. Конкурсне журі очолив Костянтин Шнайдер, креативний директор креативного агентства Saatchi&Saatchi Ukraine, який під час роботи «Полігону» провів майстер-клас на тему «Remarks about Lovemarks». До складу журі увійшли також представники компаній-партнерів, громадських організацій, керівники рекламних компаній, маркетинг-директори виробничих підприємств. 


Учасникам було запропоновано 3 брифи на такі теми: «Фіскальний чек - гарантія якості та безпечності побутової техніки», «Популяризація премії Teacher Prize Ukraine», «Просування платформи ILearn». Із 30 представлених брифів до шорт-лісту журі відібрало 7 найкращих на їх думку робіт. 


Абсолютними переможцями стала команда з Києва «М TEAM 2», посівши 1 місце за бриф на тему «Фіскальний чек – гарантія якості та безпечності побутової техніки», вигадавши не тільки рекламу, а цілу систему комунікацій зі споживачем по захисту їх прав. Ця ж команда взяли Гран-прі «Рекламного полігону 2017», додавши до скарбниці відзнак кубок за 1 місце в конкурсі реклами «Популяризація премії Teacher Prize Ukraine».

- Ми виконали завдання не за 24 години, а вдвічі швидше, - коментує перемогу команди випускник Київського національного університету технології та дизайну, капітан Борислав Черченко. - Нам дуже приємно було брати участь у такому конкурсі для рекламістів, дякуємо усім організаторам, а також спонсорам – подарунки просто супер-клас! 


Офіційними партнерами Полігону стали Асоціація «Українські імпортери побутової електроніки» та компанія «Кока-Кола Беверіджиз Україна». Інноваційний Партнер «Рекламного полігону» – "Samsung Electronics Україна" надав заохочувальні подарунки переможцям фестивалю «Рекламний полігон».


Довідка: «Рекламний Полігон» проводиться у рамках проекту "Український студентський фестиваль реклами" з 2012 р. Одна з основних цілей цього проекту - відкривати для українського бізнесу талановиту, креативну молодь та привернути увагу суспільства до необхідності формувати високий професійний рівень студентів, майбутніх професійних рекламістів, маркетологів, спеціалістів PR. У 2013 році ГК «ФОКСТРОТ» виступила партнером «Рекламного Полігону» в рамках фестивалю студентської реклами «КримСаФаРі» із бріфом «Зелений офіс: +1 в карму». Бріф «Рекламного полігону-2017» «Фіскальний чек - гарантія якості та безпечності побутової техніки» зумовлений необхідністю активізувати роботу із захисту прав споживачів в Україні, де 38% економіки знаходиться у тіні та масово порушуються права споживачів. «Фокстрот» спільно з провідними ритейлерами України з 2011 року системно працюють над захистом прав споживачів, розробляючи спільні уніфіковані вимоги до продавців щодо якості послуг та прав споживачів. У 2011 рік за ініціативи ТМ «Фокстрот» та членів Асоціації підприємств побутової техніки та електроніки підписано Меморандум по роботі з постачальниками з метою захистити полиці своїх магазинів від можливого потрапляння товару, завезеного на територію України без необхідного митного оформлення, де оформлено вимогу з кожними поставками надавати разом з іншими документами лист зі вказівкою номерів митних декларацій, за якими цей товар перетнув кордон. З 2012 року ритейлери співпрацюють над створенням моніторингу і контролю ланцюга передачі товару від постачальника до споживача. У2013 році підписано «Меморандум про взаєморозуміння між Державною інспекцією України з питань захисту прав споживачів та компаніями-імпортерами і розповсюджувачами в Україні електро-побутової техніки заради боротьби з контрафактною та контрабандною продукцією». Підписи поставили відомі ритейлери «Фокстрот» та «Сomfy», а також представники світових брендів: «BSH Bosch-Siemens», «Indesit Ukraine», «Gorenje»,«Samsung Electronics Ukraine», «Delonghi Ukraine», «Philips Ukraine». Сторони домовилися співпрацювати над «створенням законодавчої та нормативної бази України, адаптованої до вимог законодавства ЄС…», «посилення відповідальності за вирішення скарг споживачів»,«запровадження постійного обміну інформацією щодо виявлених фактів порушення вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів…» 2014 рік - робота ритейлерів у робочій групі Європейської бізнес Асоціації щодо вдосконалення законодавчої та нормативної бази України. Спільно із КНТЕУ створено посібник для навчання продавців оперативній оцінці правильності, повноти та відповідності маркування техніки згідно діючого законодавства України. 2015 рік – системне навчання співробітників «Фокстрот» оперативній оцінці правильності, повноти та відповідності маркування техніки згідно діючого законодавства України.

ГКФрозвиває бренди