В десятку! ГК «ФОКСТРОТ» оприлюднив ювілейний звіт щодо стійкого розвитку

Група компаній «ФОКСТРОТ», підписант Глобального договору ООН, опублікувала десятий нефінансовий звіт бізнесу про розвиток за стандартами корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) 

20 червня на сайті ГД ООН (Нью-Йорк) з'явилося підтвердження успішного досвіду проходження процедури нефінансового звіту Групою компаній «ФОКСТРОТ» (ГКФ). Звіт ГКФ прийнято на офіційному сайті ГД ООН – та надано членству статус активного. 

Документ містить аналіз діяльності ГКФ з корпоративної соціальної відповідальності з урахуванням принципів системності та комплексності. 


Нефінансовий звіт ГКФ підготовлено відповідно до Принципів Глобального Договору ООН. У звіті відображені підсумки роботи ГКФ за 2017 рік з акцентами на головних складових стійкого розвитку – економічних, соціальних, екологічних аспектах діяльності бізнесу. При цьому дотримана основна вимога – переконливо продемонстровано три складові: є підтвердження підтримки ГД ООН керівництвом компанії, дано опис практичних дій для впровадження принципів КСВ, вказано параметри вимірювання очікуваних результатів. У звіті описано, як на практиці застосовуються принципи ГД ООН в ході операційної діяльності з розвитку брендів. 

– Ми успішно справляємося з головними соціальними завданнями бізнесу – створювати робочі місця і платити податки, – прокоментував виконавчий директор мережі «Фокстрот» В'ячеслав Поврозник. – Більше півмільярда гривень податків заплатили компанії нашої мережі в 2017 році, близько 3,5 тис співробітників було працевлаштовано у нас в минулому році, а кожен продавець пройшов десять онлайн курсів підвищення кваліфікації на оновленому корпоративному порталі SmartNet. 

Відмінні результати принесли зусилля ГКФ в 2017 році у вирішенні важливої соціальної проблеми дитячого травматизму в невиробничій сфері, і навчанні школярів правилам безпечної поведінки у побуті. В 2017 році продовжилося партнерство бізнесу з державними органами в рамках соціального проекту ГКФ «Школа безпеки» під слоганом «Комфортно там, де безпечно». Кількість глядачів мультсеріалу «Фокс і Трот поспішають на допомогу» (серії «Поводження з електронікою», «Безпечна вода», «Пожежа», «Поведінка в супермаркеті») на каналі Youtube в 2017 році перевищило 600 тис користувачів. Міністерство освіти України рекомендувало серіал для роботи з молодшими школярами в усіх навчальних закладах України. Для 100 тисяч школярів країни проведені профілактичні Уроки безпеки. В їх організації брали участь фахівці Служби порятунку ДСНС України при партнерстві з ГКФ. За даними ДСНС України, в 2017 році число дітей, які постраждали в надзвичайних ситуаціях, знизилося в два рази: з 861 школяра в 2016 році, до 417 в 2017 році. 

– Ювілейний, десятий нефінансовий звіт Групи компаній «ФОКСТРОТ» демонструє, що бізнес продовжує розвиток по принципам КСВ, – сказав Геннадій Виходцев, генеральний директор Групи компаній «ФОКСТРОТ». 

Бренди, що розвиває ГКФ, тримають лідерство в своїх галузях економіки, а їх діяльність відбувається з урахуванням потреб суспільства і є системною. 

Довідка: Глобальний договір ООН – ініціатива ООН, спрямована на заохочення соціальної відповідальності бізнесу та надання звітів про здійснення такої політики. Глобальний договір ООН декларує десять принципів в області прав людини, трудових відносин, охорони навколишнього середовища та боротьби з корупцією. Глобальний договір ООН є найбільшою в світі ініціативою корпоративної соціальної відповідальності. Станом на лютий 2017 року до Глобального договору ООН приєдналося понад 9200 компаній і організацій із 166 країн світу. 

Договір має дві мети: 

1. Зробити свої десять принципів головними у підприємницькій діяльності в усьому світі. 

2. Активізувати дії на підтримку більш глобальних цілей ООН, таких як цілі розвитку тисячоліття та цілі сталого розвитку. 

Українська мережа ГД ООН налічує 62 підписанта-підприємства, бізнес-структури та громадські організації, і має у своєму досвіді десять звітів з прогресу. 

У грудні 2006 року Група компаній «ФОКСТРОТ» стала членом Глобального Договору ООН, добровільно взявши на себе зобов'язання дотримуватися принципів корпоративної соціальної відповідальності в процесі розвитку бізнесу. ГКФ розвиває такі ТМ як «Фокстрот», «Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки), «Секунда» (часовий рітейл), а також DEPO't (управління нерухомістю).

ГКФрозвиває бренди