«Фокстрот» представив три нові рекламні ролики: «Back to School», «Пральні машини», «Бонуси»

Герої роликів подбали про комфортні покупки девайсів для школи,
познайомилися з асортиментом пральних машин і отримали бонуси. 


Комунікаційна тема року найбільшого рітейлера побутової техніки та електроніки «Фокстрот знайшла продовження в кінці цього літа: в мережі Інтернет та на телеканалах України з'явилися нові рекламні ролики компанії «Фокстрот»:

https://vimeo.com/286156349
https://vimeo.com/286156226
https://vimeo.com/285250757 


Ролики вийшли яскравими, позитивними, динамічними, та ще раз підтвердили позиціонування «Фокстроту» як комфортного, стильного й сучасного бренду. Зйомку нових рекламних роликів для найбільшої роздрібної торгової мережі «Фокстрот» вдалося провести усього за один день завдяки креативному діджитал-агентству Grape та продакшен студии «А-продакшен». За планом, монтаж було завершено на початку серпня, а сама рекламна кампанія стартувала в середині місяця. Таким чином, у цільової аудиторії достатньо часу, щоб відвідати оновлений «Фокстрот», взяти участь в акціях і купити вподобані товари. 


– За допомогою емоцій ми передали нашим покупцям посил, що оновлений «Фокстрот» готовий до осіннього сезону і періоду Back to school. «Фокстрот» модний і традиційно надійний, тому покупець може бути впевненим у виборі нашого магазину для шопінгу, і бути з нами таким же стильним і сучасним, – прокоментував Руслан Клименко, в.о. директора з маркетингу мережі «Фокстрот». 


«В ролики ми додали ще більше гумору: для цього з гір спустився колоритний ватажок шотландського сімейного клану і під звуки волинки закликав не втратити можливість скористатися вигідними пропозиціями. А «троє в човні, не рахуючи собаки» породи коргі влаштували заплив. Тільки цього разу, не по Темзі, а по магазину «Фокстрот» в пошуках пральних машин, техніки і бонусів», – зазначив СEO агентства Grape Юрій Гладкий. 


До середини серпня тільки в інтернеті ролики переглянуло більше двох мільйонів користувачів. Телеаудиторія нової рекламної роботи «Фокстроту» склала 23 млн глядачів. 


CREDITS: 
Client: Фокстрот 
Acting Chief Marketing Officer: Руслан Клименко 
Art Director, Head of Marketing Design Group: Алексей Пеньуэлас и Кальдерон
Agency: Grape
CEO: Юрій Гладкий 
COO: Олена Саливон
Account Manager: Марина Мартинова
Creative Director: Кирило Чистяков
Senior Copywriter: Ната Цвєткова
Junior Copywriter: Микола Безкровний
Art Director: Настя Клещова
Production: Aproduction
Executive Producer: Олена Єгорова
Line Produce: Роман Карнаухов
Director: Максим Ксенда 
1st AD: Маріко Атаманенко
DOP: Ярослав Пілунський  


Довідка: Торгова мережа «Фокстрот» в серпні 2018 налічувала 161 супермаркет в 90 містах України. Торгова площа мережі становить 151 тис кв м. «Фокстрот» є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +). 

За даними similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.ua відвідують щомісяця 4, 4 млн користувачів інтернету. 

Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» за станом на середину 2018 перевищило 7 млн чоловік.

ГКФрозвиває бренди