“Живи наживо” – слоган оновленого Фокстрот-2019

У цьому році відома торговельна мережа відзначає свої перші 25 років. Бізнесмен та співзасновник бренду Геннадій Виходцев привітав команду ритейлера з ювілеєм. 


Команда Фокстрот підготувала подарунок покупцям – глобальний ребрендинг магазинів мережі. Змінилася не тільки кольорова гама, з червоно-чорної на яскраво-помаранчеву, а й сам зміст магазинів. 


«Бойові одиниці» торговельної мережі стають простором, в якому відвідувачі можуть розважитися, дізнатися про технологічні новинки та придбати або забрати техніку, яку замовили (роздивилися) в інтернеті. 


Детальніше, яким є новий стиль Фокстроту-2019, дивіться тут

ГКФрозвиває бренди