Новорічний підсилювач добра

Фокстрот організує майстер-клас арт-терапії для вихованців БФ "СОС Дитячі Містечка Україна", якому системно допомагають покупці ритейлера  

Відбувся урочистий прийом з нагоди святкування 70-річного ювілею організації SOS Children's Villages International, заснованої у Німеччині, але що вже 16 років працює в Україні.

За цей час 250 українських дітей отримали родини, а ще 5000 дітей лишилися у рідних сім’ях та отримують належне батьківське піклування. Більше 80 тисяч дітей та дорослих отримали допомогу від благодійників, які системно опікуються СОС Дитячі Містечка Україна через програми укріплення сімї. Серед помічників БФ – KFC, Jonson&jonson, Oriflame, Дарниця, Ашан, Фокстрот тощо.

Національний директор Благодійного Фонда "СОС Дитячі Містечка Україна" Сергій Лукашов навів статистику, наскільки важлива профілактична робота із сім’ями, що знаходяться у складних соціальних обставинах: витрати на упередження соціальної проблеми родини всього у 1 грн унебезпечує можливі витрати у 22 грн, необхідні на вирішення соціальної проблеми, що вже сталася.


Сергій Лукашов вручив Подяку бренду Фокстрот: «Від імені СОС Дитячі Містечка Україна співзасновнику бізнесу Валерію Маковецькому та виконавчому директору мережі «Фокстрот» Олексію Зозулі за незмінну підтримку та плідну співпрацю!

У свою чергу представники бренду Фокстрот вручили Благодійному Фонду "СОС Дитячі Містечка Україна" Cертифікат на проведення майстер-класу з арт-терапії для вихованців дитячого містечка у Броварах.

- Щокварталу зі скриньок, встановлених у кількох столичних магазинах Фокстрот Києва, проводиться інкасаціяблагодійних внесків наших покупців у фонд "СОС Дитячі Містечка Україна". Ці коштипотім спрямовуються на заняття з арт-терапії та творчі майстер-класи, - сказала, вручаючи сертифікат Оксана Ковальчук, PR_менеджер бренду «Фокстрот». - Як бізнес із мистецькою назвою, ми раді сприяти таким творчим заняттям дітей та дорослих та вирішили підсилити внесок наших покупців. Наш новорічний підсилювач добра та творчості – творчий майстер-клас, потрібний для самореалізації та психотерапії вихованців, якими опікується "СОС Дитячі Містечка Україна".


- Це приклад того, що вітчизняні рітейлери та їх покупці – щирі, чуйні до чужого болю, - зазначив директор МБО «БФ «СОС Дитячі Містечка» Сергій Лукашов. - Важливо, що допомога бізнесу є систематичною та актуальною, відповідає потребам співгромадян, хто опинився в складних життєвих обставинах.

Довідка: у 2014 році торгова мережа «Фокстрот. Техніка для дому розпочала благодійний проект «Ми разом», збираючи кошти на допомогу переселенцям, якими опікується БФ «СОС Дитячі містечка». Тоді розпочалася активна реалізація в магазинах мережі спеціальної сувенірної продукції - листівок, магнітів і блокнотів з символікою від digital-видавництва «Glowberry».

У 2015 році завдяки небайдужості покупців мережі «Фокстрот. Техніка для дому» були зібрані кошти, на які для 79 багатодітних сімей зі сходу України організовано передачу продуктових наборів і необхідних в побуті речей.

З 2016 року по 2019 рр благодійні бокси БФ «СОС Дитячі села» стоять в ряді магазинів Києва та області. Отримані кошти після інкасації передаються на організацію занять з арт-терапії, завдяки яким діти долають травми і покращують свій психоемоційний стан

ГКФрозвиває бренди