Фокстрот і Microsoft Україна домовилися розглянути потенційне співробітництво у сфері цифрової трансформації рітейлу

22 грудня група компаній "Фокстрот" (розвиває ритейл електроніки і побутової техніки під брендом "Фокстрот") разом з Microsoft Україна розпочали переговори про потенційне співробітництво у галузі модернізації інформаційних систем. Основними напрямками потенційного партнерства стане допомога у цифровій трансформації, впровадженні ритейл-інновацій та сучасних технологій на базі платформ Microsoft. З цією метою сторони підписали Меморандум про взаєморозуміння (МОВ).

Сьогодні перед роздрібними продавцями стоїть завдання не відставати від тенденцій цифрової економіки, коли клієнти мають можливість купляти де і коли завгодно. Відповідність цим змінам стала не тільки необхідністю, але й можливістю переосмислення власної бізнес-моделі, необхідної для забезпечення стійкого прибутку через інтеграцію нових технологій.

«Успіх у сфері рітейлу залежить від того, як компанії використовують технології та інформацію у своєму бізнесі, аби не тільки краще знати своїх клієнтів, але й краще обслуговувати їх коштом розширення можливостей своїх співробітників, створення інтелектуального ланцюжка постачання та переосмислення досвіду роздрібу», – говорить Ян Петер Де Йонг, директор «Microsoft Україна».

Інтелектуальні інструменти Microsoft успішно впроваджуються у роботу безліччю торгових мереж по всьому світу. Додатки з підтримкою штучного інтелекту дозволяють створювати унікальні, персоналізовані пропозиції. Розуміння потреб і очікувань клієнтів лежить в основі успішної стратегії роздрібної торгівлі. Такий підхід допомагає компаніям налагодити тісні зв'язки з кожним клієнтом.


Співзасновники ГК "Фокстрот" Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев вважають важливою діджіталізацію роздрібної торгівлі, оскільки успіх рітейлерів залежить від використання інноваційних технологій: цифрові рішення забезпечують розуміння інтересів клієнтів та створюють інтелектуальний ланцюжок постачання.

Раніше у ГКФ почали співпрацю з акселератором у напрямку логістики, що істотно поліпшило складські процеси, та запустили проєкт з інноваційних способів доставляння товарів клієнтам.

«Крім того, Майкрософт допоміг ГКФ ефективно пройти локдаун, надавши у безкоштовне користування 6000 ліцензій Microsoft Office 365. Це дало можливість ефективно організувати віддалену роботу та використовувати сучасні засоби комунікацій і офісної роботи», – говорить голова ради засновників Групи компаній Фокстрот Геннадій Виходцев. – Подальша співпраця з Майкрософт дасть новий досвід ринку роздрібної торгівлі електронікою і побутовою технікою України в цілому, допоможе вивести на новий рівень досвід взаємодії з клієнтами і якість їх обслуговування».

«Сьогодні цифрові рішення є запорукою успіху розвитку омніканального формату рітейлера,» – коментує голова наглядової ради «Фокстрот» Валерій Маковецький. «Використання хмарних технологій дозволить ГКФ першими в Україні пілотувати передові інновації Майкрософт, що впроваджуються в усьому світі. За допомогою продуктів від нашого цифрового партнера ми зможемо ефективніше здійснювати аналіз великих обсягів інформації, зібраних за допомогою інтернету речей у роздрібних магазинах, й поліпшити досвід взаємодії з клієнтами і партнерами».

Передбачається, що надалі сторони визначать найбільш ефективні сфери й формати співпраці.

Юридична довідка:

Сторони цим прямо погоджуються, що для здійснення Потенційного співробітництва, як передбачено Сторонами у цьому МОВ, Сторони повинні будуть на наступному етапі укласти окрему угоду (угоди).

Справжній МОВ не є угодою, яка може бути приведена у виконання у примусовому порядку, а мається на увазі Сторонами як вираз поточних намірів Сторін. Жодна зі сторін не має наміру створювати будь-які юридичні права або зобов'язання для будь-якої сторони, у тому числі вимагати надалі укладення будь-якої зобов'язувальної угоди. Тільки письмова ліцензійна угода, підписана Microsoft Ireland Operations Limited, може створити ліцензійну угоду між Microsoft і її клієнтом, що має обов'язкову юридичну силу.

Про Групу компаній "Фокстрот"

Група компаній «ФОКСТРОТ» розвиває бренди «Фокстрот. Техніка для дому », а також « DEPO't Center » та «Fantasy Town » (управління нерухомістю в ГК «ФОКСТРОТ »).

Бренд Фокстрот є омніканальним (офлайн і онлайн торгівля): станом на 2020 рік налічує 162 магазини загальною торговою площею 153 тис. кв. м. у 90 обласних і районних центрах України і інтернет-магазин FOXTROT.UA, трафік відвідування якого досягає 9 млн користувачів на місяць. Рітейлер визнано одним з найбільш "оцифрованих" брендів України у 2020 році (5 позиція у ТОПі-15 у рейтингу журналу "Кореспондент"). Наприкінці 2020 року рітейлер першим у сфері рітейлу електронікою почав впровадження програмної каси і електронного чеку у всіх роздрібних магазинах та в інтернет-магазині foxtrot.ua. Також бренд активував опцію для оплати товарів і послуг за допомогою свого чат-бота у Viber з застосуванням віртуального гаманця (Apple Pay / Google Pay).

Про Microsoft

Microsoft (Nasdaq "MSFT" @microsoft) забезпечує умови для цифрової трансформації в епоху «інтелектуальної хмари» і «інтелектуальних технологій». Місія компанії – дати можливість кожній людині й організації на планеті досягти більшого.

Для отримання додаткової інформації, будь ласка, звертайтеся:

Ольга Глібова, Communications Specialist, (066) 144 13 19, a-olgleb@microsoft.com

Роман Мелихов, внешняя пресс-служба, (066) 113 46 61, v-romeli@microsoft.com

Microsoft | CEE Multi-Country | Україна

Алевтина Белецька, Група компаній Фокстрот, прес-секретар ГКФ

beletzkaya-a@foxtrot.kiev.ua

ГКФрозвиває бренди