Фокстрот запустив сервіс трекінгу замовлень

Ритейлер реалізував нову опцію для адресної доставки замовленого товару кур’єрською службою компанії

На початку 2022 року бренд Фокстрот запустив сервіс із відстеження замовлення товару в режимі реального часу в день доставки. Ця опція активна у всіх містах присутності власної кур’єрської служби, що покриває понад 30 великих міст та їхні «супутники»: Київ, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Харків, Черкаси, Суми, Полтава, Тернопіль, Житомир, Вінниця та інші.


«Пілот» провели в межах Києва у грудні, де за три тижні здійснили понад тисячу успішних доставок. Масштабування в інших містах стартувало напередодні нового року.


«Трекінг замовлень став невід’ємною складовою сучасного ритму життя, оскільки дозволяє клієнтам планувати свій день, а нам – бути більш гнучкими та мобільними, – зазначив Вадим Осинський, начальник управління ланцюга поставок компанії. – Особливо, це актуально для тих покупців, хто обирає опцію з адресної доставки не у визначений проміжок часу, а протягом дня. Відповідно, сервіс трекінгу в службі доставки Фокстрот є зручною опцією для клієнта, а значить однією з конкурентних переваг бренду».

Кількість таких доставок уже перевищила дві тисячі з моменту запуску у всіх містах присутності власної логістики.

Як це працює
  1. Щойно товар виїжджає зі складу, клієнт отримує повідомлення у Viber або смс з інформацією щодо доставки протягом дня і контактними відомостями про кур’єра.
  2. За годину до доставки клієнту надходить друге повідомлення з посиланням на карту для відстеження маршруту кур’єрської служби. Точний час перераховується відповідно до ситуації на дорогах.
  3. У лютому ритейлер планує додати картку кур’єра з його фото та особистим рейтингом, а також опцію переходу у чат-бот.


Відзначимо, мережа Фокстрот системно працює над впровадженням нових послуг, які оптимізують бізнес-процеси та покращують клієнтський досвід, зокрема, і в напрямку логістики. У 2020 році компанія першою серед гравців ринку ПТіЕ запустила експрес-доставку товару за 2 години, а у листопаді 2021 року – до звичних способів доставки підключено два нових: день-у-день та до обраного покупцем часу.

ГКФрозвиває бренди