19 січень 2022
Фокстрот запустив сервіс трекінгу замовлень
Ритейлер реалізував нову опцію для адресної доставки замовленого товару кур’єрською службою компанії
На початку 2022 року бренд Фокстрот запустив сервіс із відстеження замовлення товару в режимі реального часу в день доставки. Ця опція активна у всіх містах присутності власної кур’єрської служби, що покриває понад 30 великих міст та їхні «супутники»: Київ, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Харків, Черкаси, Суми, Полтава, Тернопіль, Житомир, Вінниця та інші.
«Пілот» провели в межах Києва у грудні, де за три тижні здійснили понад тисячу успішних доставок. Масштабування в інших містах стартувало напередодні нового року.
«Трекінг замовлень став невід’ємною складовою сучасного ритму життя, оскільки дозволяє клієнтам планувати свій день, а нам – бути більш гнучкими та мобільними, – зазначив Вадим Осинський, начальник управління ланцюга поставок компанії. – Особливо, це актуально для тих покупців, хто обирає опцію з адресної доставки не у визначений проміжок часу, а протягом дня. Відповідно, сервіс трекінгу в службі доставки Фокстрот є зручною опцією для клієнта, а значить однією з конкурентних переваг бренду».
Кількість таких доставок уже перевищила дві тисячі з моменту запуску у всіх містах присутності власної логістики.
Як це працює
- Щойно товар виїжджає зі складу, клієнт отримує повідомлення у Viber або смс з інформацією щодо доставки протягом дня і контактними відомостями про кур’єра.
- За годину до доставки клієнту надходить друге повідомлення з посиланням на карту для відстеження маршруту кур’єрської служби. Точний час перераховується відповідно до ситуації на дорогах.
- У лютому ритейлер планує додати картку кур’єра з його фото та особистим рейтингом, а також опцію переходу у чат-бот.
Відзначимо, мережа Фокстрот системно працює над впровадженням нових послуг, які оптимізують бізнес-процеси та покращують клієнтський досвід, зокрема, і в напрямку логістики. У 2020 році компанія першою серед гравців ринку ПТіЕ запустила експрес-доставку товару за 2 години, а у листопаді 2021 року – до звичних способів доставки підключено два нових: день-у-день та до обраного покупцем часу.