Олексій Зозуля в Інтерфакс-Україна: «Енергія торгівлі як основа економічного оптимізму»

Сьогодні непростий час для нашої країни, але я хочу поділитися власним економічним оптимізмом. Торгівля як рушій економіки не просто подає ознаки життя – вона стала драйвером міст та сел нашої згорьованої війною України

Торгівля сьогодні закриває тил бойових дій. На фронті тисячі захисників, серед яких сотні наших «фокстротівців», самовіддано працюють на перемогу. Але щойно лінія фронту посувається, а ЗСУ женуть орків з міст та сел – першою у місто повертається торгівля. Робота ритейлерів у тилу – це передусім рутина, самоорганізація на рівні мурашника за принципом «кожен на своєму місці».

Рутина тилу живить енергію торгівлі та дає надію, що наша економіка вистоїть. Цю енергію відуваєш, коли втрата магазинів та центрального складу у місцях бойових дій – колосальні збитки, але команда все одно щовечора сідає планувати, які магазини та в яких містах відкриються завтра. Так, зі 170 Фокстротів сьогодні працює близько ста. Працюють за себе та тих, що зруйновані, законсервовані чи розграблені.

Адже наші товари мають соціальний зміст. Ми виходимо на роботу не через генерацію прибутку (багато товарів, що завезені до війни, наприклад, смартфони, сьогодні продаються нижче собівартості через курс валюти). Ми розуміємо необхідність українців в якісній електроніці. Наші магазини відкриваються на півгодини навіть в «гарячих» точках, аби видати волонтерам допомогу, бо українцям потрібні павербанки, кнопкові телефони, тепловентилятори, подовжувачі, дрібна побутова техніка. Наш гугл-док із погодженими запитами від військових частин, волонтерських організацій, лікарень, шкіл-інтернатів, розподільчих центрів при міських та районних радах вже містить не одну сотню рядків, а сума допомоги зчислюється мільйонами гривень.


Принагідно я хочу подякувати брендам, які розділяють з нами справжні цінності та цінове навантаження під час благодійної передачі техніки захисникам України – Philips, Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups, Gorienie, Bosh, Indesit, BEKO, Altus, isense, Kivi, Sony, Indesit, Whirpool, Delonghi, Huawei і багато інших. Ці бренди зберегли умови постачання своєї техніки, тримають закупівельні ціни. Наша синергія з вендорами поки що забезпечує дотримання мораторію на зростання цін від цих брендів. Але ріст вартості валюти не вселяє оптимізму, що всі постачальники будуть дотримуватися цього мораторію.

Сьогодні у Всесвітній день захисту прав споживачів є нагода сказати, що разом ми забезпечуємо право українців на покупку життєво необхідних товарів. Право чути голос коханої людини в смартфоні, мати відеозвя’зок з батьками, навіть прокласти шлях в евакуацію, рятуючи близьких. Ми разом генеримо енергію української торгівлі. А вона живить незалежну Україну.

ГКФрозвиває бренди