Фокстрот та ДСНС стали інформаційними партнерами

15 червня мережа Фокстрот долучилася до інформаційної кампанії Департаменту запобігання надзвичайних ситуацій ДСНС України з інформування населення з питань дотримання безпеки. Метою кампанії є поширення інформації щодо заходів безпеки серед населення. Корисною є допомога Фокстроту в іміджуванні рятувальників, які щодня рятують десятки життів, розміновуючи українські території та ліквідовуючи наслідки російської агресії

На всіх екранах 92-х працюючих магазинів мережі відтепер транслюватимуться інформаційні 20-и секундні відеоролики про дотримання безпеки, а також інформаційні повідомлення з метою поширення інформації ДСНС щодо заходів безпеки серед населення. Першою темою роликів стала «Безпека поводження з вибухонебезпечними та підозрілими предметами», партнером створення яких виступив міжнародний фонд ЮНІСЕФ. На черзі – ролик про підтримку рятувальників під назвою «ДСНС – Герої без зброї». Таким чином Фокстрот підсилив інформаційну підтримку ДСНС, долучившись до ТРЦ «Гулівер» з їхніми найбільшими в Європі екранами та мережі з 30-и відеобордів столиці, які також транслюють ці ролики.


Історія дружби та партнерства Фокстроту та ДСНС України почалась ще у 2008 році. У рамках партнерства в соціальному проєкті «Школа безпеки» протягом 14 років систематично проводяться Уроки безпеки та фестивалі творчості задля профілактики уникнення травмування дітей в результаті нещасних випадків у невиробничій сфері, створено мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу», розроблені листівки «При пожежі дій правильно!» та тематичні плакати-розклади для учнів.


У 2022 році початком повномасштабної війни російської федерації проти України ця робота набула нового значення. Бізнес щиро відгукується на запити як про інформаційну, так і про матеріальну допомогу від наших рятувальників по всій країні. Наразі допомогу від Фокстроту отримали 20 загонів рятувальників в 11 областях України.

ГКФрозвиває бренди