Фокстрот 4 місяці на бізнес-фронті: передали техніки на 10 млн, сплатили 54,5 млн грн податків і подружилися з Патроном

На четвертому місяці війни компанія продовжила налаштування роботи роздрібної мережі, запустила новий функціонал для онлайн-покупок та підсилила соціальне партнерство


Динаміка поновлення. У червні кількість магазинів, що відновили роботу, збільшилася з 86 до 92. Крім того, компанія опанувала новий різновид взаємодії з покупцями, запустивши точки видачі інтернет-замовлень. У червні таких відкрито 18 у різних містах країни. Відповідно, всього в мережі працює 110 торгівельних точок.

Формат роботи пунктів видачі передбачає зміну моделі продажів для низки існуючих магазинів мережі: без наповнення товаром, але на тому ж місці та зі збереженням основних сервісів. Покупці можуть скористатися звичною послугою самовивозу онлайн-покупок, відомою як «пікап» або «Фоксаж», оформленням зручного способу доставки: Новою поштою у відділення/адресну доставку або на точку видачі через 2-3 дні.


Бізнес-фронт. Розуміючи свою роль в підтримці економічного тилу під час л війни, лише за перший місяць мережа Фокстрот сплатила до держбюджету 22,4 млн податків, в тому числі 5 млн – податкового авансу. Всього ж за період війни компанія перерахувала 54,5 млн грн податків.

У цей час компанія запустила новий різновид розрахунку – із використанням технології Binance Pay. Фокстрот став першим й ексклюзивним партнером серед ритейлерів побутової та електронної техніки в Україні, що інтегрувався зі світовим лідером у цьому напрямку. Над впровадженням цієї технології почали працювати ще до війни, а нинішній контекст лише прискорив необхідність впровадження такого виду розрахунку.

«Кількість покупок за допомогою Binance Pay постійно зростає і в середній чек у таких покупках близький до середнього «звичайного» компанії. Це говорить про те, що нова криптоаудиторія купує у мережі Фокстрот звичні для себе товари», – зазначив СЕО Олексій Зозуля.

Соціальна складова. Компанія продовжила надавати допомогу захисникам України. У червні географія допомоги розширилася до 70 міст, а її кількість зросла до 10 млн грн. Зокрема, допомогу отримали 210 частин ЗСУ та Національної гвардії, 128 підрозділів ТРО, 63 громадські та благодійні організації, 40 лікарень та госпіталів, 43 волонтерські організації, 16 співробітників компанії, 22 підрозділи Нацполіції, 34 органи місцевого самоврядування.

На початку червня Группа «Фокстрот» посилила своє багаторічне співробітництво з Державною службою надзвичайних ситуацій, а саме долучилася до інформаційної кампанії Департаменту запобігання надзвичайних ситуацій ДСНС України з інформування населення з питань дотримання безпеки. У всіх магазинах Фокстрот в ротації знаходяться просвітницькі відеоролики щодо заходів безпеки населення в умовах війни.

Крім того, від Фокстрот передано техніку 20 загонам рятувальників в 11 областях України. На знак подяки за оперативну допомогу співробітники Головного управління ДСНС

України у Києві передали одному зі столичних магазинів Фокстрот символічний прапор та іграшку у вигляді легендарного пса-піротехніка Патрона.

У травні-червні активована соціальна корпоративна програма Фокстрота «Пухнасті друзі в кожен дім». Це, передусім, виділення необхідної побутової техніки в притулки для тварин. Так, за участю партнерів з компанії Beko передано допомогу в притулок «Велике серце» у Бориспільському районі та «Бест Френдс» у Макарівському районі на Київщині. Фокстрот продовжив утримання двох лисичок, яких минулого року компанія взяла там під опіку. З допомогою бренда вони щомісяця отримують збалансоване харчування.


Мова – генетичний код. За час війни відбулося оновлення уроків з удосконалення знань рідної мови спільно з корпоративним секретарем Групи компаній «Фокстрот» Тетяною Цой. Головним меседжем трьох «бойових» мовних уроків став слоган #МоваЄднаєЯзикВбиває. Співробітниця ГКФ та українська письменниця підготувала такі теми уроків:правильне вживання епітетів щодо російських окупантів, фемінітиви у військовий час та навіть пояснення, як уникати російськомовних кальок. Уроки поширювалися через корпоративну стрічку новин ГКФ та в соцмережах бізнесу.


«Ми точно маємо намір продовжувати роботу і підтримувати нашу державу. У нас є понад 12 мільйонів лояльних покупців, тому працювати є заради кого», – додав Олексій Зозуля

ГКФрозвиває бренди