+ 6 магазинів Фокстрот у листопаді, 2 з них – у Харкові

Ритейлер оперуватиме 114 працюючими магазинами, що становить 67% від довоєнних потужностей

На початку листопада Фокстрот відновлює роботу низки торгівельних об’єктів з числа тих, що працювали як точки видачі й оформлення інтернет замовлень або ж були тимчасово закриті. Разом з тим, сформовано алгоритм безперебійної роботи мережі під час почергових та аварійних відключень електроенергії.


«Формат онлайн-точок повністю виправдав свою ефективність у складні для компанії періоди воєнного часу і показав високі результати, – зазначив Данил Векленко, в.о. операційного директора. – З вересня, коли ми вийшли на рейки відновлення, отримали центральний склад і налагодили ключові операційні процеси, поступово стали повертати такі об’єкти до традиційного режиму роботи. У листопаді відкриваємо ще 5 магазинів та 1 магазин, що був тимчасово зачинений. Відповідно, і під час війни за кількістю працюючих торгівельних точок Фокстрот залишається найбільшим ритейлером електроніки та побутової техніки».


Зокрема, до повноцінної роботи повертаються магазини у Шостці, Конотопі, Покрові, Южному та ще два у Харкові – на пр-ті Перемоги, 62 та пр-ті Героїв Харкова, 256б, що вперше відчиняє свої двері з початку війни. Відповідно, у Харкові працюватиме вже 4 магазини мережі Фокстрот (ред. з урахуванням представництв бренду в ТРЦ Nikolsky та на просп.Тракторобудівників, 59/56).


Топ-менеджер додав, що протягом останніх кількох місяців оновлено 8 магазинів: у Києві (на вул. Велика Васильківська, 45 та в ТРЦ «Городок»), Львові в ТЦ Forum Lviv, Борисполі, Кременчузі, Кам’янському, Кривому Розі (просп. 200-річчя Кривого Рогу), Южноукраїнську. Там провели повне або часткове оновлення: замінили обладнання, вивіски, візуалізацію тощо. Також запущено абсолютно новий магазин в ТОЦ Fabrik у Львові. Наразі працюючі магазини мають достатнє наповнення товаром, завдяки наявності нового складу збільшено частоту поповнення полиць по всій мережі.


Із загальної кількості відкритих магазинів продовжують працювати у форматі точок видачі інтернет-замовлень 2 об’єкти: в Нікополі (з огляду на безпекову ситуацію) та Луцьку на вул. Ровенська, 89 (як додаткова можливість для клієнтів отримати або ж оформити замовлення).


Щодо роботи в години відключення світла, у компанії зазначили, що більшість магазинів продовжує працювати навіть за таких умов. Низку магазинів забезпечено альтернативними джерелами електропостачання, передбачено різні способи оплати, в тому числі такі, що не потребують підключення до стаціонарних девайсів:
  • за допомогою чат-бота Фокстрот чи через LiqPay;
  • з використанням QR-кода;
  • з додатком Binance Pay.



Зазначимо, з 11 жовтня Фокстрот підтримав загальнонаціональну ініціативу зі скорочення енергоспоживання. На період відновлення й стабілізації роботи об'єктів інфраструктури ритейлер відмовився від освітлення вивісок, мінімізував використання електричних приладів на торгівельних майданчиках тощо.

ГКФрозвиває бренди