Цифровізація триває. Фокстрот інтегрував електронні чеки у мобільні банкінги

Ритейлер першим серед продавців побутової техніки й електроніки в Україні інтегрував відображення програмних РРО у мобільних додатках банків-партнерів

Відтепер клієнти торгової мережі Фокстрот, які скористалися картками Monobank або Sportbank для оплати покупок, зможуть зберігати інформацію про придбані товари безпосередньо у мобільному банківському додатку. А за необхідності – завантажити електронний чек собі у смартфон.


– Впровадження сучасних цифрових сервісів – невід’ємний фактор для забезпечення потреб сучасного споживача. Саме тому інтеграція електронних чеків у мобільні банкінги є наступним кроком уперед, що надає клієнтам можливість зручно та ефективно керувати своїми покупками, – підкреслив важливість нововведення Олексій Зозуля, СЕО компанії.

Відповідно, всього за кілька кліків, клієнт може знайти чеки у мобільному банкінгу:
  • Зайти в додаток monobank або sportbank.
  • Обрати покупку в Foxtrot у розділі “Історії операцій” або “Транзакції”.
  • Натиснути “Список покупок” або “Показати повністю”.
Тобто – вся інформація про покупки – під рукою, у мобільному банкінгу. Окрім цього, покупці можуть переглянути свій фіскальний чек на tax.gov.ua або в особистому кабінетні на https://www.foxtrot.ua/ та в чат-боті Viber та чат-боті Telegram.

Інтеграція між Фокстрот та банками-партнерами стала можливою завдяки співпраці з компанією Deeployalty , яка постачає передові рішення в сфері цифрової трансформації та партнерському сервісу Checkbox, що наприкінці 2020 року забезпечив ритейлеру перехід на програмні РРО.


Нагадаємо, у 2020 році Фокстрот першим серед великих продавців побутової та електронної техніки почав запровадження програмних реєстраторів розрахункових операцій (пРРО) по всій мережі та видачу електронних чеків замість паперових. З початком повномасштабної війни бізнес найбільше відчув переваги використання програмної каси. Компанія повністю відмовилася від усіх 500+ класичних касових апаратів, заощадивши в перерахунку за 4 роки 10 млн грн додаткових витрат на його обслуговуванні. А також зекономила 914 км касової стрічки, тим самим дбаючи про навколишнє середовище.

ГКФрозвиває бренди