Фокстрот сплатив 700 млн грн податків за 9 місяців 2024 року

У компанії підбили основні підсумки 3 кварталу в частині приросту товарообігу, розвитку мережі і реалізації соціальних ініціатив

На початку листопада ритейлер повідомив, що за минулий квартал (серпень-жовтень 2024) збільшив обсяг сплачених податків на 269 млн грн, а всього за 9 місяців – 700,5 млн грн, що майже на чверть більше загальної суми за попередній рік.


У товарообігу зафіксували приріст +20% у порівнянні до аналогічного періоду 2023 року. По трафіку на сайт спостерігається тенденція росту (+21 %).


Враховуючи сезонність (тривалу аномальну спеку) і попит на альтернативні джерела живлення, основними драйверами продажів у третьому кварталі стали такі групи товарів (у порівнянні з аналогічним періодом минулого року):
  • зарядні станції (ріст майже в 10 разів);
  • кондиціонери (+141%) і вентилятори (+135%).
Помірний ріст у період Back-to-Scholl показали GSM-пристрої (смартфони, планшети, смарт-годинники) – на 32%, ноутбуки – на 21%, навушники – на 22%, принтери – на 37%.


Упродовж третього кварталу Фокстрот презентував 3 оновлені магазини. Реновацію провели у магазинах мережі в Білій Церкві (ТРЦ «Гермес»), Самборі і Одесі (ТРЦ City Center). Ключові зміни торкнулись заміни торговельного обладнання, розміщення товарів, освітлення, внутрішнього оформлення з елементами «вишиванки». Також на часі у ритейлера – впровадження безбар’єрних рішень і інклюзивного торгового простору у нових й оновлених магазинах.


В контексті останнього – Фокстрот запровадив сучасне рішення для клієнтів з порушенням слуху – інтеграцію DEAF ID (унікального електронного посвідченням нечуючої людини) у програму лояльності ФоксFan.

Ритейлер продовжує надавати регулярну пряму допомогу підрозділам Сил Оборони України. Передусім, підсилення технікою десантно-штурмових і зенітно-ракетних підрозділів, які виконують бойові задачі на «найспекотніших» напрямках фронту, воїнів ППО, а також – колег-захисників із #ротиФокстрота. Загальна сума вже сягає понад 40,5 млн грн.

«Найважливіше, чим сьогодні керується кожен керівник – це розвиток своєї компанії і підтримка держави та її захисників. Це ключові і взаємодоповнюючі речі. Бізнес працює, масштабується, створює робочі місця, сплачує податки. Аксіома для мирного часу і фундамент задля збереження держави зараз. Попереду ще багато роботи і різноманітних квестів. Та ми точно впораємося з усіма викликами, бо працюємо всі заради однієї мети», – підсумував Олексій Зозуля, СЕО компанії Фокстрот.


Нагадаємо, у вересні 2024 року компанія успішно відзначила своє 30-річчя і запустила комунікаційну концепцію «ХОЧ?» – новий підхід у покупках, що спрощує процес вибору товарів, допомагає покупцям швидко знайти техніку, яка найбільше відповідає їхнім бажанням і очікуванням.

ГКФрозвиває бренди