Black Friday-2024 у Фокстрот: продажі зросли утричі, а найдовший чек мав 112 товарів

За період Black Friday-2024 у мережі Фокстрот товарообіг зріс у три рази у порівнянні з трьома звичайними тижнями місяця. Середній чек додав 10% відносно до минулого року і склав майже 9000. При цьому найдовший чек містив 112 товарів і побив минулорічний рекорд (тоді було 72 товари в одному чеку). Пік продажів був зафіксований в суботу – 30 листопада


Третя Чорна п’ятниця воєнного часу, за вже усталеною на ринку побутової та електронної техніки традицією, тривала 8 днів – з 25 листопада по 2 грудня. Це дало змогу задовольнити підвищений попит і забезпечити високу ефективність продажів у Фокстрот на понад 1000 товарів зі знижками навіть у години віялових відключень електроенергії.

Загалом, відзначили такий ріст в основних категоріях (у порівнянні з попередніми трьома тижнями):

  • зарядні станції +900%
  • телевізори +489%
  • аксесуари +315%
  • велика побутова техніка +309%
  • дрібна побутова техніка +302%
  • IT і ноутбуки +271%
  • смартфони, планшети +222%
  • категорія непрофільних товарів +270%.
«Ці продуктивні 8 днів показали, що інтерес покупців до Чорної п’ятниці зберігається на довоєнному рівні. Проте, все ж з поправками на наші реалії. І це відчувається якраз у формуванні культури попиту у воєнний час. Бо серед драйверів продажів – товари, які передусім забезпечують енергонезалежність, мобільність і водночас – комфорт: як-от «комбо» телевізора й зарядної станції. Також серед лідерів популярні мобільні гаджети і техніка для дому, які українці готують один одному на прийдешні свята», – відзначив Олексій Зозуля, СЕО мережі Фокстрот.


У розрізі товарних груп ще серед лідерів продажів – кавомашини (ріст у 4,5 рази), мультиварки (у 3,5 рази), ноутбуки (у майже 3 рази), холодильники і пральні машини (у 3 рази), смартфони і планшети виросли у понад 2 рази.

Варто зауважити, що всі 124 роздрібні магазини Фокстрот безперебійно працювали під час вимкнень світла. Крім того, напередодні дня «Ч» для продавців запустити мобільний застосунок, що значно прискорив обслуговування й оформлення покупки. Як результат:

  • 50% продажів на Чорну п’ятницю у роздрібних магазинах здійснені саме із використанням мобільного застосунку.
  • 14% оплат товару здійснено без участі касира – з робочого місця продавця-консультанта.
  • підвищеним попитом користувалася послуга з обслуговування нечуючих покупців жестовою мовою, яка працює тільки у Фокстрот – онлайн-сервіс Безбар’єрний Фокстрот, в тому числі – при оформленні техніки в кредит.
Кількість онлайн-замовлень на foxtrot.ua зросла на 40%, на ресурсі зареєструвалися 12% нових користувачів (рік до року). У найбільш активні години Чорної п’ятниці, на сайті одночасно перебували до 20 000 покупців, а кількість щоденних замовлень зросла більше ніж вдвічі. Також підключено AI-консультанта контакт-центру. В період Black Friday він опрацював 30% від загальної кількості звернень стосовно знижок, доступних бонусів, статусів замовлень, доставлення, режиму роботи магазинів тощо.


Як і минулоріч, розподіл трафіку між мобільними та стаціонарними пристроями не зазнав суттєвих змін: мобайл – 80%, desktop – 20%. При цьому, відзначається ріст користувачів мобільним застосунком Foxtrot.ua: платформи Android +46%, iOS – +12%.


Щодо регіональної складової, найбільший приріст у продажах продемонстрували традиційно західний регіон, де найбільш популярна тенденція купувати подарунки до дня Святого Миколая і різдвяно-новорічних свят саме на Black Friday, а також центральний регіон.

ГКФрозвиває бренди