5 червень 2025
Фокстрот розширив сервіс із обслуговування жестовою мовою до 70 магазинів
На початок червня 2025 року ритейлер підключив сервіс «Безбар’єрний Фокстрот» для обслуговування покупців із порушенням слуху працює вже у 70 магазинах мережі
10 магазинів стали працювати по стандартах безбарєрності у квітні (у Києві, Ужгороді, Запоріжжі, Івано-Франківську, Кривому Розі, Львові, Миколаєві, Одесі, Тернополі), збільшивши кількість до 40. А протягом травня ритейлер масштабував послугу ще у 30 магазинах, у тому числі – у Броварах, Нікополі, Кременчузі, Рівному та ін.
«Для людей з порушенням слуху можливість купувати техніку легко і без бар’єрів – це не просто зручність, а базова потреба. Крім того, такий досвід формує довіру та бажання повертатися до магазину. Саме тому ми постійно вдосконалюємо й масштабуємо сервіси, щоб кожен клієнт мав рівні можливості для комфортного шопінгу. Також працюємо над фізичною доступністю – адаптуємо торгові простори магазинів під інклюзивні очікування наших відвідувачів», – розповідає Леся Нікуліна, керівниця відділу торгового маркетингу компанії, кураторка та ініціаторка проєкту «Безбар’єрний Фокстрот».
Для виклику онлайн-перекладача жестової мови у магазинах клієнт може скористатися спеціальним планшетом з інстальованим програмним забезпеченням або ж відсканувати QR-код. На сайті Foxtrot.ua доступний веб-віджет «Вушко» для одночасного зв’язку з оператором контакт-центру і перекладачем жестовою мовою.
З початку запуску послуги ініціатори проєкту визначили найпопулярніший магазин серед нечуючих клієнтів.
За результатами реалізації проєкту ритейлер вперше відзначив найпопулярніший безбар’єрний магазин у розрізі обслуговування нечуючих клієнтів. Ним став магазин у Львові на вул. Під Дубом, 7Б. Команда провела 168 консультацій з використанням онлайн-перекладача жестової мови. Це понад 11 годин спілкування й підтримки, щоб допомогти покупцям із порушенням слуху отримати повну інформацію про техніку».
Усього з початку запуску сервісу обслуговування жестовою мовою надано понад 40 годин консультацій в магазинах і 20 годин через веб-віджет на сайті. У подальших планах ритейлера на поточний рік – покрити сервісом усю мережу. Крім того, в нових та оновлених магазинах ритейлер зосереджуєтьсяна організації зручного торгового простору для відвідувачів, які користуються кріслом колісним, тростиною або милицями.