Геннадій Виходцев високо оцінив роботу команди Фокстрот на третьому році великої війни та четвертому десятку розвитку бренда

«Фокстрот на четвертому десятку свого життя росте, змінюється якісно, і це маркер якості роботи команди», – вважає співзасновник бренда

Наприкінці маркетингового року (2024-2025 рр.) Геннадій Анатолійович Виходцев прокоментував результати роботи команди, назвавши їх якісними. Український бізнесмен, співзасновник першої в Україні мережі електроніки та побутової техніки Фокстрот, що досьогодні задає стандарти цієї вітчизняної галузі ритейла в Україні, підтримав зусилля операційної команди по розвитку бренда Фокстрот.

На 31 році свого розвитку Фокстрот – вітчизняний лідер по кількості магазинів електроніки, представлений 125 торговими точками в 69 містах України, омніканальний продавець електроніки, що успішно працює як онлайн, так і офлайн та має фан-клуб в 15 млн споживачів. І це в умовах війни з сусідньою країною-агресоркою.

Геннадій Виходцев фокусує зусилля команди на стратегічних задачах з утримання долі ринку через систему актуальних операційних дій, реалізацію соціальної місії бізнеса, підтримку економіки незалежної України.


Ось результати роботи команди ритейлера Фокстрот на третьому році великої війни:

- Товарообіг Фокстрот зріс на 17% порівняно з 2023 роком (це вище загальних показників ринку побутової техніки України з ростом в 15%).

- Онлайн-продажі на Foxtrot.ua показали приріст у 42%, що дуже результативно під час війни України за свою незалежність.

- Гарний результат показав важливий операційний крок команди – синергія від партнерства онлайн-майданчиків – онлайн магазина foxtrot.com.ua, мобільного застосунку Foxtrot.ua, колаборація з Kasta https://salo.li/671bBAe, що дала базу для демонстрації широкого асортименту ритейлера та оптимізації процесів. 

- Кіькість учасників програми лояльності Фокстрота – ФоксFan у 2025 році виросла на 1,1 мільйон людей (до загальної кількості в 15 млн), бо операційна команда тримала у фокусі персоналізацію та посилила роботу з клієнтським досвідом.

«Фокстрот на четвертому десятку років свого життя росте, змінюється якісно, і це маркер високої якості роботи команди», – говорить Геннадій Виходцев.

Свою соціальну місію команда Фокстрот виконує, демонструючи наступні результати: у першому кварталі 2025 року Фокстрот перерахував до державного бюджету 235 млн грн податків, що на 13,5% більше, ніж за аналогічний період 2024 року (207 млн грн). З початку великої війни компанія передала Силам оборони України більше 9000 одиниць техніки вартістю більше 47 млн. грн. Працівники Фокстрот мають 12 Подяк від Головнокомандувача ЗСУ генерала Валерія Залужного. Команда HR Фокстрот запровадила Програму реінгтеграції ветеранів, почала системну роботу з її реалізації, навчання персоналу, за що отримали відзнаку «Дружні до ветеранів» від Veteran Hub.

Також успішно працює соціальний проєкт «Безбар’єрний Фокстрот», що передбачає інтеграцію сервісу з обслуговування покупців з порушенням слуху, а також облаштування магазинів згідно з вимогами інклюзивного торгового простору. У 2025 році сервіс з обслуговування жестовою мовою працює у 70 магазинах і на Foxtrot.ua.

«За цими результатами – фокстротівці. Будемо вірити, що Фокстрот та його працівники пережили всі випробовування на четвертому десятку своєї історії, не збавивши темпів розвитку, не розгубивши потенціал та енергію до змін на краще, зміцнивши лояльність покупців. І свої «півста» років Фокстрот святкуватиме переможцем і улюбленцем українців», – говорить Геннадій Виходцев.

ГКФрозвиває бренди