11 квітень 2013
«ФОКСТРОТ»-відмінник
Група компаній «ФОКСТРОТ» презентувала п’ятий нефінансовий звіт про
стійкий розвиток бізнесу у 2012 році як члена Глобального Договору ООН.
Звіт розміщено на офіційному сайті ГД ООН
https://www.unglobalcompact.org/participants/detail/4483-Group-of-Companies-Foxtrot
та ГКФ https://www.foxtrot.ua/files/zvit_2012.pdf
Рік 18-річчя бізнесу приніс суспільне визнання - титул «Національна торговельна марка року», а також засвідчив, що ідея корпоративної соціальної відповідальності набула зрілості, системності та стала філософією ведення бізнесу підприємств, що розвиваються під торговими марками від ГКФ.
- Ми усвідомлюємо, що стратегія КСВ сприяє вирішенню багатьох актуальних проблем нашого суспільства, надаючи бізнесу вагомих конкурентних переваг, - коментує подію голова Ради засновників ГК «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев. – Підприємства під торговими марками від «ГК «ФОКСТРОТ» щороку утримують та створюють робочі місця; сплачують податки, наповнюючи державний бюджет; беруть участь у вирішенні гострих соціальних проблем у державі й сприяють розвитку громадського суспільства.
Серед зобов'язань бізнесу в рамках ГД ООН - відповідальність перед співробітниками та їх родинами. У 2012 році в торговельній мережі «Фокстрот. Техніка для дому» був впроваджений проект «Наставництво» як спосіб ефективного навчання продавців і виховання професійних співробітників. А проект «Школа директорів», метою якого є зростання продавців-консультантів до адміністраторів і керівників магазинів, у 2012 році переміг у конкурсі кращих роботодавців та отримав "Премію HR-бренд Україна».
Найяскравішим соціальним проектом бізнесу у 2012 році стала «Школа безпеки». Під гаслом «Комфортно там, де безпечно!» бізнес підтримав ініціативи органів влади у проведенні Всекримського руху юних інспекторів руху та змагання КВН ЮІР, XII Всеукраїнський збір-змагання юних рятувальників «Школа безпеки», відзначив переможців Всеукраїнського конкурсу творчості «Безпека в житті – життя в безпеці».
Справжньою інновацією стало створення у рамках соціального проекту першого в Україні мультсеріалу про правила безпечної поведінки та життєдіяльності «Фокс и Трот поспішають на допомогу» (4 серії). Спільно з Держслужбою з надзвичайних ситуацій та обласними управліннями освіти у школи країни було передано 5 000 DVD-дисків із навчальним мультсеріалом та 20 000 навчальних листівок «При пожежі дій правильно!» за мотивами мультика. Спільно проведено 10 дитячих свят - Уроків безпеки у Києві, Львові, Луцьку, Запоріжжі та області, Чернівцях, Чернігові, Житомирі, в Криму.
Виступаючи за здоровий спосіб життя, у 2012 році ГК «ФОКСТРОТ» у десятий раз виступила партнером Міжнародного турніру зі спортивних танців «Золота осінь» та в десятий раз стала генеральним партнером Міжнародного турніру зі спортивних танців «Парад надій», а мережа «Фокстрот. Техніка для дому» заснувала власний кубок на виконання найскладнішого танцю європейської програми - фокстроту.
Завдяки еко-програмі «Зелений офіс» співробітники ГК «ФОКСТРОТ» та партнери у 2012 році передали на переробку 7 тонн макулатури, що прирівнюється збереженню 119 дерев. Отримані за макулатуру кошти були направлені на допомогу дитячим будинкам Київщини.
Звіт про стійкий розвиток продемонстрував новий рівень участі бізнесу у житті суспільства, оскільки стратегія розвитку брендів ГКФ клієнторієнтована, а соціальні проекти системні, звірені із соціальною державною політикою та підтримують діяльність державних органів влади у вирішенні нагальних соціальних проблем.
Рік 18-річчя бізнесу приніс суспільне визнання - титул «Національна торговельна марка року», а також засвідчив, що ідея корпоративної соціальної відповідальності набула зрілості, системності та стала філософією ведення бізнесу підприємств, що розвиваються під торговими марками від ГКФ.
- Ми усвідомлюємо, що стратегія КСВ сприяє вирішенню багатьох актуальних проблем нашого суспільства, надаючи бізнесу вагомих конкурентних переваг, - коментує подію голова Ради засновників ГК «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев. – Підприємства під торговими марками від «ГК «ФОКСТРОТ» щороку утримують та створюють робочі місця; сплачують податки, наповнюючи державний бюджет; беруть участь у вирішенні гострих соціальних проблем у державі й сприяють розвитку громадського суспільства.
Серед зобов'язань бізнесу в рамках ГД ООН - відповідальність перед співробітниками та їх родинами. У 2012 році в торговельній мережі «Фокстрот. Техніка для дому» був впроваджений проект «Наставництво» як спосіб ефективного навчання продавців і виховання професійних співробітників. А проект «Школа директорів», метою якого є зростання продавців-консультантів до адміністраторів і керівників магазинів, у 2012 році переміг у конкурсі кращих роботодавців та отримав "Премію HR-бренд Україна».
Найяскравішим соціальним проектом бізнесу у 2012 році стала «Школа безпеки». Під гаслом «Комфортно там, де безпечно!» бізнес підтримав ініціативи органів влади у проведенні Всекримського руху юних інспекторів руху та змагання КВН ЮІР, XII Всеукраїнський збір-змагання юних рятувальників «Школа безпеки», відзначив переможців Всеукраїнського конкурсу творчості «Безпека в житті – життя в безпеці».
Справжньою інновацією стало створення у рамках соціального проекту першого в Україні мультсеріалу про правила безпечної поведінки та життєдіяльності «Фокс и Трот поспішають на допомогу» (4 серії). Спільно з Держслужбою з надзвичайних ситуацій та обласними управліннями освіти у школи країни було передано 5 000 DVD-дисків із навчальним мультсеріалом та 20 000 навчальних листівок «При пожежі дій правильно!» за мотивами мультика. Спільно проведено 10 дитячих свят - Уроків безпеки у Києві, Львові, Луцьку, Запоріжжі та області, Чернівцях, Чернігові, Житомирі, в Криму.
Виступаючи за здоровий спосіб життя, у 2012 році ГК «ФОКСТРОТ» у десятий раз виступила партнером Міжнародного турніру зі спортивних танців «Золота осінь» та в десятий раз стала генеральним партнером Міжнародного турніру зі спортивних танців «Парад надій», а мережа «Фокстрот. Техніка для дому» заснувала власний кубок на виконання найскладнішого танцю європейської програми - фокстроту.
Завдяки еко-програмі «Зелений офіс» співробітники ГК «ФОКСТРОТ» та партнери у 2012 році передали на переробку 7 тонн макулатури, що прирівнюється збереженню 119 дерев. Отримані за макулатуру кошти були направлені на допомогу дитячим будинкам Київщини.
Звіт про стійкий розвиток продемонстрував новий рівень участі бізнесу у житті суспільства, оскільки стратегія розвитку брендів ГКФ клієнторієнтована, а соціальні проекти системні, звірені із соціальною державною політикою та підтримують діяльність державних органів влади у вирішенні нагальних соціальних проблем.