«Фокстрот» впровадив віртуальну карту лояльності

Відтепер покупець може лише назвати свій номер телефону при оплаті товару – та відразу ж почати накопичення бонусів

У квітні 2016 року торговельна мережа «Фокстрот» – перша серед українських ритейлерів побутової техніки та електроніки – реалізувала ідентифікацію учасника програми лояльності за номером мобільного телефону. Це світовий досвід, що дозволяє перейти в єдиний контекст з покупцем.


Для клієнтів мережі магазинів електроніки «Фокстрот» ця CRM-інновація дає такі переваги:
• відпадає необхідність мати при собі фізичну карту «ФОКС клуб», адже тепер накопичувати і витрачати бонуси можна, назвавши свій номер телефону;
• мінімум часу при реєстрації – потрібно лише назвати номер телефону, після чого відразу почати накопичувати бонуси;
• можливість зберегти функціональність своєї картки «ФОКС клуб» (якщо клієнту необхідний «пластик», він зможе його оперативно отримати);
• якщо клієнт забув, або втратив свою карту, він не залишиться без своїх бонусів;
• зниження часу обслуговування покупця на касі.

- Віртуальна карта «Фокстрот» розроблена, щоб послуги програми лояльності були зручні покупцеві, адже номер телефону – набагато більш зрозумілий для клієнта ідентифікатор в програмі лояльності, ніж номер бонусної картки, – повідомив В'ячеслав Поврозник, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот». – Найближчим часом це також дозволить простіше інтегруватися з іншими програмами лояльності і розвивати фінансові сервіси.

Нагадаємо, реєструючись у програмі лояльності «ФОКС клуб», учасник отримує «3%» бонусу на першу покупку, 7 днів для подачі заявки за програмою «Захист справедливої ціни», «-5%» на придбання сервісу економ-доставки. Здійснюючи покупки, власник картки накопичує бали, де 1 бал дорівнює 1 гривні, і переходить на наступний рівень програми лояльності. Це дозволяє отримати більший відсоток бонусів; триваліший термін за програмою «Захист справедливої ціни»; велику знижку на сервіс економ-доставки – до «20%»; довгий термін повернення або обміну товару – до 30 днів.


Довідка: програма лояльності «ФОКС клуб» – національна бонусна програма лояльності роздрібної мережі «Фокстрот. Техніка для дому». Старт роботи – січень 2006 року. На даний момент її учасниками є понад 5 мільйонів людей.

ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки і побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупок за даними TNS Ukraine (MMI за 4 квартал 2015 року). «Фокстрот» визнаний лідером по динаміці розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів в рамках національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label -2015». Станом на квітень 2016 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м.

ГКФрозвиває бренди