«Фокстрот» відкриє у новому форматі до 40 магазинів у 2018 році

«Фокстрот» відкриє у новому форматі до 40 магазинів у 2018 році 25 січня торговельна мережа «Фокстрот» презентувала новий формат магазинів в столичному ТЦ «ГородОК» (загальна площа першого магазину у новому форматі 1443 кв. м., торгова - 1340 кв.м). Оцінити задумку запросили партнерів, представників світових брендів – Tefal, Moulinex, Philips, Samsung, De’Longhi, LG, Gorenje, Electrolux, Bosch. 

З вітальним словом до учасників презентації звернувся виконавчий директор В’ячеслав Поврознік, який так пояснив нову концепцію формату: “Сьогодні покупець підходить виважено до покупки: орієнтується спочатку на ціну, потім на бренд, якість і на враження (емоцію). Тому, щоб покупка була зрозумілою споживачу, ми створили у торговому залі спеціальне секторування, де зібрали весь мікс очікувань молодіжної аудиторії та досвідченого покупця”. У наших планах на цей рік - модернізувати всі магазини-флагмани, а це більше 40 магазинів. З наступного місяця почнемо оновлювати перші магазини». 


Знайомство гостей з новим форматом провели керівники продуктових категорій мережі “Фокстрот”, які розповіли про особливості продуктових секторів магазину. Адже вже з широкого входу в магазин видно спеціальні елементи зонування. У торговому залі працюють зручні сервісні зони (“Каси”, “Кредити”, “Видача інтернет-замовлень”, “Екстра-сервіс”), представлені інноваційні напрямки компанії «Розумний будинок», «Майстер-шеф» тощо. «У «Фокстротах» нового формату ми продумали, як доступно та якісно представити товар покупцю – тим самим ми формуємо його запит на покупку, інформуємо про новації ринку - пояснила комерційний директор ТМ «Фокстрот» Тетяна Моїсеєнко, як новий формат вплине на результативність магазинів. - Спільно з нашими партнерами-постачальниками ми зробили категорійні сектори, які дозволяють якісно інформувати клієнта про технічні особливості товару, а значить збільшувати продажі». 


У магазині реалізовані проекти категорійного менеджмента від партнерів: по кава-машинах, зонах краси, прасках та кухонних приладах, що використовуються під час проведення майстер-класів для покупців. Спеціально для геймерів створена окрема зона, де будуть проводитися майстер-класи та автограф-сесії кращих українських кіберспортсменів. У залі також знаходиться VR-сектор - зона віртуальної реальності з можливістю демонстрації і тестування.  


Магазин є сучасним у презентації товарів “Діджитал-категорій”, у той же час затишний та теплий в категорії «Техніка для дому». Освітлення спроектовано таким чином, що підкреслює особливості та кольори товару: цифрові категорії освітлює біле акцентне світло, побутові - тепле домашнє. Острівцем світла є beauty-зона, де пропонується дрібна побутова техніка: бритви, фени, плойки, представлені інноваційні продукти бренду. А в зоні «Майстер-шеф» спеціально від Kenwood вже проводяться майстер-класи від відомих кухарів України, де покупці можуть спробувати самостійно готувати з технікою бренду. 


Новий формат цікавий для різновікових покупців. Логічним є винесення характеристик товару безпосередньо над товарною полкою, що дає можливість покупцю самостійно отримати інформацію про особливості асортименту.  



Філософію формування та утримання лояльності споживача у оновлених “Фокстротах” пояснив директор з маркетингу Олекcій Філановський: «Критерій, за яким Україна стоїть точно нарівні з усіма іншими країнами, - це вимогливість клієнта. Український споживач хоче високої якості товару, який їм постачають наші партнери-світові виробники техніки, точно така ж вимогливість пред'являється і до якості рітейлу. Тому сьогодні ще один день в удосконаленні «Фокстроту» і таких днів повинно бути 365, аби «Фокстрот» став зразком рітейлу в Україні, щоб клієнти говорили: «Я хочу, щоб мене обслуговували, як у «Фокстроті». Це мрія всього нашого колективу». 

Довідка: станом на грудень 2017 року в Україні налічується 160 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому". Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 151 000 кв. м. Кількість учасників на листопад 2017 «ФОКС клубу» становить 6,75 млн осіб.

ГКФрозвиває бренди