8 млн учасників програми лояльності ФОКС-клуб

Торгова мережа «Фокстрот» за рік збільшила число своїх симпатиків на 1,2 млн осіб. 

Компанія анонсувала збільшення учасників програми лояльності ФОКС-клуб з 5,8 млн учасників в 2017 році до 8 млн в 2018 році. 

– Більше половини покупок в магазинах «Фокстрот» роблять постійні клієнти. При цьому 90% з них користуються карткою лояльності – розповів Євген Кречетовіч, начальник служби CRM мережі «Фокстрот». – Сума середнього чек члена ФОКС-клубу в 2.5 рази перевищує суму чека покупця, який ще не отримав клубну карту. 

Менеджер пояснив, що фахівці його підрозділу використовують прості зручні для клієнта методи запрошення до ФОКС-клубу. Оформити клубну карту допоможе продавець /касир в магазині, самостійно це можна зробити по мобільному телефону, через Call-center 0 800 300 353, за допомогою месенджерів, по СМС-номеру 2701, а також через мобільні додатки партнерів (Приват24, YoCard). 


ФОКС-клуб – це не тільки бонуси за покупки, але і персональні акції для учасників програми лояльності, продовжений до 30 днів термін повернення товару, фіксація ціни на товар, знижки на доставку/сервіси, знижки до дня народження. Учасники програми лояльності ФОКС-клуб першими дізнаються про спеціальні пропозиції, акції та новинки бренду «Фокстрот». 

«Постійно діюча механіка у вигляді бонусів є стимулом для повторної покупки і додатковим інструментом для залучення постійних покупців, – коментує показники зростання виконавчий директор мережі «Фокстрот» В'ячеслав Поврозник. – На цьому не зупиняємося, продовжуємо розвиток програми лояльності, в розробці знаходиться ще більше персональних пропозицій і сервісів для покупців «Фокстрот».  

Довідкова інформація: в 2014 році мережа «Фокстрот» перейшла з бонусних на дисконтно-бонусні карти ФОКС-клуб. Більшість товарів в мережі магазинів «Фокстрот» та на сайті foxtrot.com.ua відзначені спеціальним бонусним значком. Купуючи такий товар, на карту лояльності учасника програми ФОКС-клуб зараховується певна сума бонусних балів. З кожною покупкою в «Фокстрот» кількість бонусів на карті лояльності збільшується. Чим більша сума бонусів, тим більше покупець заощаджує на майбутніх покупках. Згідно умов програми, учасник може використовувати бонуси для покупок в мережі магазинів «Фокстрот» та на сайті foxtrot.com.ua по формулі «1 бонус = 1 гривня».

ГКФрозвиває бренди