Підсумки «Фокстрот» в 2018 році: нові магазини, курс на e-commerce і плани щодо омніканальності

З березня і по грудень 2018 року Фокстрот відкрив з нуля 15 нових фірмових магазинів в Україні, зробивши акцент на флагмани, і оновив ще 15 супермаркетів. Середня площа торгового залу в новому форматі склала 811 м кв., що дозволяє гідно представити всю лінійку асортименту товарів від великогабаритної і вбудованої техніки до дрібних і супутніх товарів. 

Найбільшим за площею був оновлений магазин у Львові, розташований за адресою вул. Княгині Ольги, 106, (1546 м кв), а наймініатюрнішим за розміром став Фокстрот в м. Ковель (434 м кв).  

У магазинах нового формату запити покупців формують спеціальні елементи зонування категорій товарів світових виробників техніки - Tefal, Moulinex, Philips, Samsung, De`Longhi, LG, Gorenje, Electrolux, Bosch. Спільно зі світовими виробниками Фокстрот обладнав спеціальні сектори, де зібрано мікс очікувань як молодіжної аудиторії, так і досвідчених покупців: розумні полки з інформацією про особливості товару, інноваційні напрямки, beauty-зона, геймер-сектор, «Розумний будинок» тощо. 


- У році, що минає, ми продовжили розвивати Фокстрот як омніканальний торговельний майданчик, - коментує виконавчий директор мережі В'ячеслав Поврозник. - Українцям комфортно купувати в магазині, бо це дає можливість побачити, потримати в руках і отримати враження від товару, протестувати продукцію, а новий формат магазинів сприяє якісному інформуванню покупця і робить зрозумілою комунікації з ним. Не менш інтенсивно ми продавали і через інтернет-магазин foxtrot.com.ua, забезпечуючи швидкість, зручність і легкість придбання товарів. У топові місяці трафік відвідування інтернет-магазину foxtrot.com.ua сягав 6,5 мільйонів відвідувачів. І це, сподіваюся, наша точка росту в наступному році. 

У компанії повідомили, що в 2018 році відбувся редизайн сайту foxtrot.com.ua з метою підвищити його юзабіліті, за рахунок цього зменшити показник відмов і збільшити коефіцієнт транзакцій. 

У 2018 році в «Фокстрот» перебудували всю логістичну систему компанії. - Ми запустили процеси в два плеча через CDP платформи в містах-мільйонниках. Це дозволило гарантовано доставляти товар з сервісом 24 години, - розповідає Вадим Осинський, директор з логістики Фокстрот. - Ми вивели службу клієнтської доставки в окремий бізнес, запустили систему маршрутизації замовлень і звільнили від навантаження персонал магазинів вирішувати проблеми з доставкою. Це дозволило спростити операційні процеси в торговій залі, поліпшити якість обслуговування в магазинах і краще зосередитися на сервісі доставки товару до дому. Такою новацією ми скоротили час організації логістики, мотивували логістичний персонал на ефективність доставок і прагнемо радувати покупця високим рівнем сервісу. Як результат - у порівнянні з 2017 роком, цьогоріч в 2 рази скоротилася кількість скарг покупців на сервіс з доставки товару. 

Активно розвивалися власні торгові марки ГК Фокстрот, яких в портфелі компанії три: Bravis, Delfa і LeChef. Успішним став запуск інноваційних категорій товару (дрони, гіроборди, електроскутери, VR-окуляри), в матрицю преміальних продуктів були введені холодильники Side-by-Side і UltraHD телевізори. 

У 2018 році зростала лояльність клієнтів: кількість учасників «Фокс клубу» перевищила 8 млн осіб. 

Фокстрот посів 1 місце серед рітейлерів як роботодавець року і 72 місце в загальному списку, що складався зі 100 компаній (офіційний рейтинг найбільших роботодавців України 2018 року, наданий ДФС України rating.zone).

- У 2018 зміцнився тренд, що не підприємства вибирають персонал, а люди влаштовуються в компанії, де їм комфортно працювати, - каже HR-директор Фокстрот Олена Лагоцкая. - Ми враховуємо цей фактор, а топові рядки в офіційних і неофіційних рейтингах роботодавців країни демонструють, що у Фокстрота зі співробітниками спільні цінності, а зростання нашого бренду сприяє самореалізації співробітників. 

- Я дякую колективу компанії за ефективну роботу в 2018 році, щоденну проактивность, прагнення зробити торгові процеси ще якісніше і досягти взаєморозуміння з покупцем, - прокоментував підсумки року Валерій Маковецький, голова наглядової ради Фокстрот. - Конкуренція на ринку електроніки і побутової техніки зростає, залишатися флагманом торгівлі можна, будучи відкритим до новацій, сміливим у рішеннях і професійно підбираючи інструменти для роботи. Все це було присутнє в роботі Фокстрот в 2018 році, і все це потрібно зберегти і примножити в 2019 році. 

Довідка: мережа побутової техніки і електроніки Фокстрот в 2018 році нараховувала 162 магазина в 90 обласних і районних центрах України. Загальна торговельна площа об'єктів склала 153 тисячі кв. м. Омніканальний ритейлер Фокстрот є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +).  

Група компаній ФОКСТРОТ розвиває бренди Фокстрот. Техніка для дому, «Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки), «Секунда» (часовий рітейл), а також DEPO't Center і Fantasy Town (управління нерухомістю в ГК ФОКСТРОТ). Керують Групою компаній ФОКСТРОТ Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.

ГКФрозвиває бренди