Е-карти Фокстроту стимулюють е-продажі

Електронні подарункові сертифікати Фокстрот збільшили зростання продажів цього сервісу до 30% 

Фокстрот з осені 2018 роки випустив у продаж електронні (цифрові) подарункові сертифікати (номіналом в 100, 200, 500, 1000 грн) у додаток до традиційних пластикових, що дозволяє клієнтам омніканального продавця бути мобільнішими в придбанні подарунка на заплановану суму.  

- Впровадження в жовтні 2018 року електронного різновиду сертифікатів дало зростання їх продажів на 25-30% - коментує керівник служби CRM мережі Фокстрот Євген Кречетович. - Найбільш затребуваними є номінали 200 і 500 грн. Їх купують фірми та підприємства для призових фондів або стимулювання співробітників, а в особистих цілях беруть на подарунок. Для корпоративних клієнтів працює простий механізм покупок по е-мейл. Ми постійно вивчаємо попит, якщо побачимо значне зростання потреби в великих номіналах, розширимо лінійку. 

Для компанії продаж електронних сертифікатів - це канал залучення нових покупців і розширення клієнтської бази за рахунок аудиторії, яка цінує час і переваги покупок онлайн. Цифрові сертифікати можна придбати на сайті Фокстрот, в мобільній і в веб-версії Приват24 в розділі «Всі послуги» - «Торговий центр» - «Подарункові карти». Партнерство рітейлера і ПриватБанк з продажу подарункових сертифікатів стартувало восени минулого року в додатку Приват24. 

Чим відрізняються традиційні пластикові картки від електронних? Цифрові подарункові сертифікати - це набір цифр, які клієнту доставляються в Viber / Telegram / SMS / Email, їх потрібно назвати на касі в магазині Фокстрот для здійснення покупки. 

Євген Кречетович повідомив також, що пластикові сертифікати, до яких всі звикли, продовжують діяти без обмежень у всіх роздрібних магазинах Фокстрот в більш ніж 160 магазинах по всій території України. 

Подарункові сертифікати, як ідеальний інструмент шопінгу, істотно розширюють горизонти можливостей покупців. Безперечні переваги електронних сертифікатів Фокстрот - економія часу і зусиль, ефективне планування бюджету, стовідсоткове потрапляння в очікування клієнта щодо подарунка, можливість зробити презент людині, навіть якщо вона знаходиться в іншому місті, надійність і гарантія якості. Одержувач сертифіката самостійно зробить вибір і купить бажану річ, не забувши про свого дарувальника. 

Новація дає також переваги і продавцям товарів і послуг. 

- Фокстрот в поточному році має намір збільшити частку онлайн продажів майже вдвічі, і такі онлайн інструменти лояльності будуть затребувані в роботі команди омніканального рітейлера, коментує голова наглядової ради мережі Фокстрот Валерій Маковецький. 

Довідка: мережа побутової техніки і електроніки Фокстрот в січні 2019 року нараховує 162 магазина в 90 обласних і районних центрах України. Загальна торговельна площа об'єктів складає 153 тисячі кв. м. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» станом на початок 2019 року - 8, 2 млн користувачів. 

Омніканальний ритейлер Фокстрот розвиває онлайн-платформу https://www.foxtrot.com.ua , яку, за даними similarweb.com, відвідують щомісяця понад 5 млн користувачів інтернету. 

Група компаній ФОКСТРОТ розвиває бренди Фокстрот. Техніка для дому, «Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки), «Секунда» (часовий рітейл), а також DEPO't Center і Fantasy Town (управління нерухомістю в ГК ФОКСТРОТ). Керують Групою компаній ФОКСТРОТ Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.

ГКФрозвиває бренди