Геннадій Виходцев: студенти придумали веселий формат еко-виховання

«Еко-вечірка 2.0» в альма-матір вітчизняної журналістики – Інституті журналістики КНУ імені Тараса Шевченка пройшла за підтримки ГК Фокстрот та соціального проекту «Зелений офіс» 

15 квітня відбулась вже друга у поточному навчальному році еко-вечірка, організована активістами еколого-волонтерського руху "Зелений інститут журналістики" КНУ ім. Тараса Шевченка.


Головним партнером івенту вже традиційно виступила Група компаній «ФОКСТРОТ», шо 10 років розвиває власний соціальний проект «Зелений офіс» та 9 років підтримує студентів-активістів «Зеленого інституту» журналістики. Генеральний директор ГК Фокстрот Геннадій Виходцев підтримав щирість формату еко-освіти в Інституті журналістики: 

- На Еко-вечірці 2.0 гості мали змогу відпочити в атмосфері позитивних емоцій, теплого спілкування з еко-однодумцями під гарну музику. 


Під час свята студенти робили фотосесію із ростовими ляльками, розміщуючи в соцмережах свій варіант відповіді на питання: «Ти за кого: шалену еко-пташку чи мудрого Фокстера?» із подальшим розіграшем подарунків від партнерів. Не менш весело студенти провели еко-заміри зібраної макулатури на кафедрах інституту, а по тому представників трійки найактивніших кафедр запросили на нагородження. Сертифікати на знижки на відпочинок від Першого туристичного центру отримали методисти кафедр стилістики та мови, реклами та звязків із громадськістю. 


Як на справжній еко-паті не обійшлося без екологічних смаколиків: студенти скуштувати «правильної» їжі від кав’ярні Hack cafe та кафе-магазину «bez CAXAPA». Також бренд "Садочок" пригощав гостей та переможців конкурсів, у проміжках між якими усі гості та учасники заходу підбирали косметичні засоби від Sabo shampoo та Boutique Sapo. 

Вечірка була безкоштовною та відкритою для всіх бажаючих долучитись до допомоги у вирішенні важливих соціальних проблем. А всі кошти з продажів "Зелений інститут" та партнери передадуть дітлахам з реабілітаційного центру "Ковчег" та ВГБФ "Батькiвська турбота". Адже головним меседжем заходу була - підтримка одне одного та поширення досвіду свідомого споживання!


- Дякую студентам та викладачам Інституту журналістики за створення власного формату веселої вечірки про екологічні правила життя, - прокоментував Геннадій Виходцев, генеральний директор ГК «Фокстрот» другу вечірку у форматі ЕКО, проведену «Зеленим інститутом» цього року. – Наше партнерство прикрашає не лише бренди, а й довкілля. 

Довідка: 9 років корпоративну культуру Інституту журналістики формує екологічний студентський проект "Зелений інститут". Він зародився на практичних заняттях з предмету "Організація роботи прес-служби" як майстерня з професіоналізації освіти та досяг помітного масштабу: 18 івентів організували стуженти з метою іміджування свого закладу, 70 меседжів та публікацій про проект було поширено у ЗМІ, на власних та партнерських сайтах, у соц. Мережах тощо. 

За цей час викладачі та студенти передали на переробку 5,5 тонн макулатури здали, а виручені кошти віддали 5 соціальним закладам Києва та Київщини, а також долучилися до облаштування побуту студентів університету Шевченка - бійців АТО в Луганській області.  

У 2018 вперше студенти провели Еко-вечірку, до участі в ній студенти-піарники Зеленого Інституту залучили спікерів від 3 лідерів еко-руху України: Україна без сміття, Let's do it Ukraine, Ozero. Також знайшли 5 комерційних партнерів: ГК «Фокстрот», «Green Elvis», «Zelena», «Ooh-la», «Бутерброд-Sumasbrod». 

Група компаній ФОКСТРОТ розвиває бренди Фокстрот. Техніка для дому, «Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки) і «Секунда» (часовий рітейл), а також DEPO't Center і Fantasy Town (управління нерухомістю). Керівниками Групи компаній ФОКСТРОТ є Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев

ГК «ФОКСТРОТ» є підписантом Глобального Договору ООН і учасником ініційованої OOН програми «Go Green», що закликає об'єднувати зусилля всіх секторів суспільства для трансформації України в державу з високим рівнем екологічної свідомості. Корпоративна програма «Зелений офіс» працює в ГКФ з 2009 року. За 10 років в ГК Фокстрот проведено 34 зелені акції, на утилізацію передано більше 80 тонн макулатури, 50 мішків пластикових кришечок та біля 100 кг батарейок. ГК «Фокстрот» є соціальним партнером Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка в реалізації студентами власної студентської програми «Зелений інститут журналістики»

ГКФрозвиває бренди