Геннадій Виходцев: Особисто знаю колег, які вивчили партнерський вальс, і вражений результатом!

Бажаєте отримати потужний релакс і мотивацію в одному флаконі? Наша команда підготувала для вас приголомшливе відео - партнерський вальс.

Точніше, це - віденський вальс. Але виконують його не учасники турніру «Парад надій 2019» - спортсмени-бальники, а дорослі люди - конкретні співробітники Групи компаній Фокстрот, а також інші інформаційні партнери найяскравішого танцювального фестивалю України.  

Сам відеоролик, як самодостатній продукт, з'явився на YouTube каналі Геннадія Виходцева в якості подарунка глядачам до Всесвітнього дня танцю, що відзначається 29 квітня. А ось матеріали для ролика були відзняті під час підготовки та проведення турніру "Парад надій 2019" у березні.


Чому ми вважаємо це відео мотиваційним? Тому що вперше за час існування самого крутецького танцювального турніру країни на паркет вийшли дорослі непрофесійні танцюристи. Люди, які відбулися у власних професіях, практично з нуля вивчили та виконали віденський вальс. Це - приклад бажання розвиватися, виходити із зони комфорту і долати, в кінцевому підсумку, будь-які життєві труднощі.  

Цілий місяць перед турніром, після роботи, команда партнерів-ентузіастів ходила в спортивний зал - розучували елементи, руху, композицію самого розкішного танцю європейської програми. На паркет вийшли співробітники брендів Дзеркало тижня, інформаційного агентства УНІАН, Першого Туристичного Центру, Секунда і Фокстрот. 


Валентина Федорчук, заслужений тренер України і ключовий організатор дійства, під час представлення віденського вальсу від Партнерів сказала: - на Параді Надій завжди виступають учасники категорії "Бейбі" - маленькі спортсмени, які тільки пробують себе в бальних танцях і ще не мають власної класифікаційної книжки. Але в 2019 році - під час 30-го танцювального турніру, до маленьких "новачків" вперше доєдналися дорослі! Вони працювали, щоб зробити подарунок нашому Параду надій. Спасибі, партнери! 


Геннадій Виходцев, генеральний директор ГК "Фокстрот", вважає, що вихід партнерів на паркет є відмінним прикладом командної роботи. "Особисто знаю колег, які танцювали вальс, і вражений результатом. Бачу не тільки концентрацію, зібраність, але і задоволення, яке ви отримуєте від танцю. Ви молодці! Сподіваюся, що команда партнерів Параду надій поповнитися однодумцями" 

Про релакс: запрошуємо вас подивитися це чудове відео. Спочатку ви побачите найцікавіші моменти репетицій. А потім - сам Партнерський вальс - чарівна музика, вивірені руху, костюми, пошиті спеціально до заходу. Отримайте задоволення - доторкніться до краси разом з нами!  

Інформ-бюро: 9 березня в Києві було проведено ХХХ турнір зі спортивних бальних танців «Парад надій 2019». У конкурсі взяли участь представники 157 спортивних клубів з 7 країн. За результатами суддівства було вручено 300 комплектів медалей. 

Партнерами танцювального фестивалю стали 25 вітчизняні комерційні і виробничі компанії, громадські організацій, інформаційні ресурси. Серед них ТМ Секунда, фабрика дитячих іграшок «Гулівер Україна», Oriflamе, Українська асоціація прямого продажу, готель Radisson Blu Podil, Перший туристичний центр, PR-агентство BeMyMedia. Група компаній Фокстрот і особисто Геннадій Виходцев - багаторічні партнери танцювального турніру. 

Інформаційна підтримка "Параду Надій" була надана Генеральним медіа-партнером «UA: Громадське», спеціальним медіа-партнером телеканалом «ZIK», інтернет-порталом «Обозреватель», всеукраїнською газетою «Дзеркало Тижня - Україна», інформаційним агентством «Інтерфакс-Україна» та всеукраїнською газетою «День».  

Крім того, найбільший турнір зі спортивних бальних танців в Україні підтримали:  
- онлайн видання для активних людей: «Рубрика»; 
- блог-журнал України про цікавих людей і події «Lucky Ukraine»; 
- lifestyle-видання та інтернет-портал «Glory»; 
- модний онлайн журнал «VTrendi»; 
- всеукраїнський інформаційно-розважальний портал «Tut.ua»; 
- портал про шоу-бізнесі і культурне життя «Eurostar»; 
- видання про кінематограф «Cut Insight»; 
- портал «Studio of my dreams»; «My Kiev.com».

ГКФрозвиває бренди