19 реформатів у 2019-му: перші підсумки оновлення магазинів «Фокстрот»

У «Фокстроті» ребрендинг 2019 року зі слоганом «Оновлюйся» став наймасштабнішим і найзначущішим в історії компанії. У концепцію оновлення закладено ідею модернізації магазинів, зміни візуального стилю, перезавантаження основних бізнес-процесів.

За другу половину минулого року новий стиль і формат втілено на 19-ти торгових точках.

У планах до 1 квітня 2020 року охопити увагою ще 11 магазинів, щоб у такому темпі впродовж наступних двох років оновити всю мережу.

Зокрема, в 2019 році компанія здійснила 10 реформатів. Оновлені магазини з'явилися у Києві, Вінниці, Дніпрі, Запоріжжі, Івано-Франківську, Краматорську, Кривому Розі, Львові, Миколаєві, Полтаві. 


Одночасно з цим, «Фокстрот» провів ще п’ять релокацій. Місце розташування магазинів було змінено у столиці, у Броварах під Києвом, Павлограді Дніпропетровської області, Смілі Черкаської області та Чернігові. Плюс – чотири нових відкриття. Нові магазини з'явилися у Вишневому (Київська обл.), Дубно (Рівненська обл.), Луцьку, Червонограді (Львівська обл.)

2019 рік став для мережі «Фокстрот» стартом масштабних змін.

Відкриття оновлених магазинів щоразу супроводжується подарунками для покупців та радісними емоціями. 


«Мережа «Фокстрот» не боїться змін і продовжує процес модернізації. Бренд став помітніший, цікавіший, быльш прогресивний. Є позитивна динаміка по основних показниках, а перші зрізи проведених фокус-груп свідчать про те, що наші зміни сприймаються покупцями схвально. Це означає, що наша команда на правильному шляху», – підсумував виконавчий директор ТМ Фокстрот Олексій Зозуля.

Нагадаємо, що 162 торгові об’єкти «Фокстрот» – обсяг мережі на кінець 2019 року, й це найбільщий рітейлер України у своєму секторі торгівлі.

ГКФрозвиває бренди