Карантин триває: Фокстрот збільшив покриття клієнтської доставки у 28 тисяч населених пунктів країни

Омніканальная мережа Фокстрот під час загальнонаціонального карантину зосередилася на онлайн-продажах з сайту foxtrot.ua

Крім того, компанія затвердила новий регламент правил доставки товару з акцентом на безпеку і безпомилковість доставки «до дверей». На кінець березня 2020 року клієнтська доставка Фокстрот покриває всі 28 тис. населених пунктів в Україні У компанії повідомили, що географія покриття збільшена шляхом розширення пулу логістичних партнерів. 

Наразі власна служба доставки нараховує 150 кур'єрських екіпажів в 52 містах. Решту очікувань клієнтів компанії з оперативної доставки замовлень, зроблених через інтернет, закривають кур'єри Нової Пошти та Укрпошти. А з 26 березня Фокстрот "підключив» ще одну компанію з 500 відділеннями по всій країні - логістичного оператора Justin. 


Головний принцип роботи бренду в умовах карантину - організувати максимально безпечний процес доставки та отримання товару як для покупців, так і для кур'єрів компанії. Щодня, перед початком робочого дня, серед всіх співробітників кур'єрської служби проводиться скринінг температури. Тільки після цього вони допускаються до виконання службових обов'язків. 

  • Усі екіпажі служби доставки забезпечені засобами індивідуального захисту: масками, рукавичками та санітайзерами. Після робочого дня автомобільний парк проходить повну санітарну обробку.
  • Кур'єр, під'їжджаючи до будинку, в телефонному режимі повідомляє покупцеві про правила передачі товару. Також співробітники проінструктовані про забезпечення мінімальної дистанції в 2 метри при спілкуванні з покупцем.
  • Відвантажувати товар, вже готовий до огляду, лише з усіма необхідними документами (фіскальний чек, гарантія, товарна накладна тощо.). Також кур'єр зможе відповісти на додаткові питання та прийняти оплату.
  • Покупцям рекомендується здійснювати оплату на сайті (при інтернет-замовленнях), щоб мінімізувати час контакту. Для огляду товару та передачі грошей / підписаних документів кур'єри просять використовувати рукавички. 
У компанії додали, що доставка техніки і електроніки для клієнтів Фокстрот на період карантину здійснюється безкоштовно.

ГКФрозвиває бренди