Економіка карантину: товарообіг інтернет-магазину Фокстрот збільшився на 420%

Карантин змусив покупців змінити свою поведінку – більшість товарів люди стали купувати онлайн. Це дозволило оновленому інтернет-магазину FOXTROT.UA зайняти лідерську позицію у своєму секторі рітейлу. Аналітики компанії зафіксували збільшення трафіку на сайт, зростання товарообігу, а також розширення частки компанії в онлайн-торгівлі України. 


Уточнення! У період карантину стаціонарні магазини Фокстрот продавали тільки засоби зв'язку відповідно до постанови КМУ №211, а також слугували місцем видачі покупок, здійснених в інтернеті.

  • З початку оголошення карантину (середина березня + квітень 2020 року) інтернет-магазин Фокстрот побив власні рекорди. Продажі в активній фазі карантину обігнали продажі у період різдвяно-новорічних свят і Чорних п'ятниць.
  • Рекорд сайту – 270 тисяч відвідувачів на сайті FOXTROT.UA за один день. У квітні на офіційному сайті компанії зафіксовано 8,5 мільйонів відвідувачів.
  • Фінансові результати (KPI) та товарообіг квітня перевищили заплановані показники на 420%.
  • Частка Фокстрот в онлайн-торгівлі електронікою і побутовою технікою в Україні збільшилася в 1.5 рази.
"Криза, викликана карантином, ще раз підтвердила важливість розвитку омніканальної моделі торгівлі. Завдяки своєчасним вкладенням коштів, умінь і праці в інтернет-магазин, ми вже зараз досягли показників, запланованих на кінець року ", – поділився враженнями від того, що відбулося, Кирило Попов-Черкасов, е-сommerce директор омніканального бренду Фокстрот. 


Доречно нагадати, що у травні 2020 року інтернет-магазин FOXTROT.UA відзначає 17-річчя своєї роботи на ниві онлайн-торгівлі. Завдяки ранньому запуску інтернет-магазину компанія успішно увійшла у сферу електронної комерції України. Завдяки вчасно створеному інтернет-магазину сьогодні у Фокстроті вже функціонує омніканальна бізнес-модель торгівельного процесу.

  • Омнікальна модель торгівлі – це можливість для покупця почати процес купівлі в одному каналі (помацати / протестувати у роздробі, проаналізувати ціни в інтернеті), а завершити в іншому (замовити онлайн, забрати у магазині або в найближчому поштовому відділенні).
  • Інтернет-магазин уніфікує і підвищує рівень обслуговування кожного клієнта. Будь-який покупець може розраховувати на консультацію і контрольовану доставку товару у зазначений час.
  • Торгівля онлайн дозволяє максимально розширити асортимент, а також проводити акції з постачальниками, вигідні покупцям.

У 2019 рік працюючий інтернет-магазин Фокстрот був підданий модернізації та оптимізації. Покращення стали одним з елементів комплексного ребрендингу торгової мережі під девізом "Оновлюйся!". Тому у січні 2020 року департамент е-commerce презентував новий дизайн і інтерфейс інтернет-магазину.


Результатом модернізації стало зростання трафіку, підвищення відсотка конверсії, а також можливість пройти період карантинних обмежень з максимальною вигодою для самого досвідченого в Україні рітейлера електронікою і побутовою технікою, яким є Фокстрот.

ГКФрозвиває бренди