IT-cтратегія «Фокстрот» на «Вчора. Сьогодні. Завтра»

Директор IT Департаменту Групи компаній «Фокстрот» В’ячеслав Нехороших, взяв участь в онлайн конференції «Cisco Connect Online», організованої міжнародною компанією «Cisco»


З 9 по 18 червня відбулась міжнародна онлайн конференція «Cisco Connect Online» на тему «Вчора. Сьогодні. Завтра». У заході взяли участь топ-представники IT індустрії компаній з 11 країн світу. Так, на онлайн майданчику зустрілись професіонали з Азербайджану, Вірменії, Білорусі, Грузії, Казахстану, Киргизстану, Молдови, Таджикистану, Туркменістану, Узбекистану та України.

На пленарному дні конференції 11 червня спікерами були порушені актуальні теми IT індустрії. Учасники говорили про те, яку роль відіграють технології в сегменті роздрібної торгівлі, як бізнес проходив і планує проходити у майбутньому період адаптації до віддаленої роботи та які завдання вирішували титани роздрібного ринку під час кризи.

Під час свого вступного слова голова представництва Cisco в Україні, Сергій Мартинчук, відзначив, що найбільш цікавий досвід цифрової трансформації в Україні мають компанія «Метінвест Діджитал» та ГК «Фокстрот».


На питання щодо цифрової трансформації роздрібної торгівлі відповів під час свого виступу директор IT Департаменту ГКФ, В’ячеслав Нехороших.

«Для такого великого гравця на ринку роздрібної торгівлі технікою, як Фокстрот, цифровізація – це питання виживання, пов'язане з конкурентоспроможністю. Категорія «must have». Нещодавно ми відсвяткували 17 років онлайн-торгівлі foxtrot.ua. Минулого року ми зробили апгрейд майданчика для онлайн торгівлі. Він тепер працює в «хмарі», що дозволяє підтримувати максимальні навантаження на онлайн-сервіси та процеси в період високого сезону продажів», – зазначив у своєму виступі директор департаменту ІТ ГК «Фокстрот».

«Першим кроком була організація віддаленої роботи безпосередньо IT персоналу. З власного досвіду і дивлячись на дослідження ринку, можна стверджувати, що ефективність віддаленої роботи на 30-40% вище офісної. Головне дотримуватися встановлених правил роботи, а саме постановки чітких цілей, регулярного менеджменту та постійного зв'язку з командою. Адаптувавшись протягом 2 днів до віддаленого режиму членів IT команди, процес переводу на нього представників брендів, які розвиває ГКФ, зайняв від 7 до 10 робочих днів.

Дуже показово, що компанії, представлені на українському ринку, перенесли цю кризу по-різному. Це вплинуло і на IT-проекти, і на розвиток компаній. Невеликі молоді компанії, або стартапи, з причини відсутності достатніх коштів, були змушені зайнятися «виживанням». Що стосується таких компаній-титанів як ГК «Фокстрот», які можуть дозволити собі таку кризу пережити, то ми використовували дану ситуацію, як можливість. Ми і наш ринок вийдемо з кризи абсолютно іншими. Сформований він буде з тих гравців, які мали можливість в цей період інвестувати в розвиток, а не просто виживати»

Повне відео виступу В’ячеслава Нехороших ви можете побачити за посиланням.

ГКФрозвиває бренди