Дюжина прогресу

ГК «ФОКСТРОТ» оприлюднила 12-ий «Звіт про стійкий розвиток» за стандартами Глобального Договору ООН 

Згідно нього, стратегія розвитку брендів ГКФ клієнторієнтована, а соціальні проекти системні, звірені із соціальною державною політикою та підтримують діяльність державних органів влади у вирішенні нагальних соціальних проблем. 


Повідомлення щодо прогресу ГКФ оприлюднено на веб-сайт Глобального договору, а звіт досяг вдосконаленого рівня GC Advanced,, як повідомили з офісу ГД ООН в Нью Йорку. На цьому рівні офіс Глобального договору визнає компанії, які прагнуть бути найкращими репортерами КСВ, і заявляють, що вони прийняли та звітують про широкий спектр найкращих практик управління сталим розвитком компанії.

Серед зобов'язань бізнесу в рамках ГД ООН – відповідальність перед співробітниками та їх родинами. У 2019 році над розвитком бренду «Фокстрот» працювало 4 500 працівників. Для їх реалізації створено власний Тренінговий центр, Школу управління магазином, функціонує внутрішній навчальний портал, програми менторства та оцінки персоналу. У 2019 році 1 140 працівників засвоїли 88 навчальних програм, 2 150 продавців опанували 66 курсів щотижневого обов'язкового навчання зі знання товарів. Як результат: 60% керівних посад закривається за рахунок внутрішнього кадрового резерву, що створює перспективу професійного та кар'єрного росту для працівників усіх категорій.


– Багато, що змінилося за 25 років життя бренду, але непорушною залишилася базова цінність – люди, партнери, команда, однодумці. Люди керують соціальними змінами. Цей вектор розвитку "Фокстроту" буде актуальним ще через 25 років, – коментує голова ради засновників ГК «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев.

Конкурентною ознакою бренду Фокстрот є системна робота над дотриманням прав споживачів на якісний товар та послуги. У 2019 році запроваджено нову методологію фіксації звернень і скарг, порядок їх опрацювання та вирішення на користь споживачів. У результаті у 2019 р на 53,7% зменшилась кількість скарг на сервісне обслуговування.

Антикорупційна діяльність. Продаючи техніку, продавці Фокстрот» видають фіскальний чек, як того вимагає закон (з 2017 року в Україні техніка з гарантійним талоном продається виключно з фіскальним чеком). А це – наповнення бюджету України та відповідальність продавця за товар.

У 2019 році галузь торгівлі електронікою опинилася «лідером» тіньової економіки: 21,4% від загального тіньового обсягу склали товари «обладнання та електроніка» на думку макроекономістів Ukraine Economic Outlook. Фокстрот системно виступає експертом у впровадженні детінізаційних реформ, що мають призвести до збільшення частки «білого ринку» побутової техніки в Україні. Фахівці ГКФ стали експертами ініціативи “фіскальний кешбек” (компенсація 100% вартості товару за невиданий фіскальний чек) під час обговорення реформи в Європейській бізнес-асоціації. «Коли сам покупець буде зацікавленою особою, коли він буде контролювати дотримання касової дисципліни, то вже за два місяці продавці техніки будуть працювати з фіскальними чеками. Не треба плодити легіони податківців і підвищувати їхній рівень життя. Треба, щоб сам покупець контролював продавця – це буде дешево, швидко і ефективно. Білі продавці фіскального кешбеку не бояться», – сказав під час обговорення Валерій Маковецький, голова наглядової ради Фокстрот.

Недержавні соціальні проєкти. У 2019 році бренд «Фокстрот» продовжив партнерство з недержавною програмою “Українці-Разом!” (найбільша щодо соціально-правової допомоги учасникам бойових дій та членам сімей загиблих героїв в Україні), надавши за допомогою соціальної карти адресну допомогу учасникам программи на 2 300 000 грн. У 2019 році учасники програми стали користуватися картами частіше на 41%, що доводить актуальність і затребуваність такої співпраці.

Не менш результативним видався 2019 рік для компанії в частині підтримки та розвитку корпоративного волонтерського руху «Хочу допомогти». Кількість учасників руху сягнула близько тисячі співробітників, які допомгли підрозділу волонтерів-парамедиків “Янголи Тайри” та підсилювали щомісячну допомогу пораненому офіцеру та співробітнику ГКФ Олександру Попруженку. 


Освітні корпоративні соціальні проєкти У 2019 році продовжилася реалізація проєкту «Школа безпеки» під гаслом «Комфортно там, де безпечно!» із демонстрацією мультсеріалу «Фокс и Трот поспішають на допомогу» про правила безпечної поведінки та життєдіяльності (4 серії).

Спільно з Держслужбою з надзвичайних ситуацій та Головними управліннями ДСНС в низці обласних центрів було проведено 13 просвітницьких акцій з безпеки молодших школярів – міста Київ та Київська область, Запоріжжя і Запорізька область, Кропивницький і Кіровоградська область, Черкаси, Львів, Рівне, Бердянськ, Миколаїв і Миколаївська область, Чернівці. 10 000 дітей взяли участь в акціях “Школи безпеки”, 1 000 інформаційних плакатів-розкладів із правилами безпеки за мотивами мультсеріалу роздано учням. Крім того, 140 комплектів форм для публічних виступів передано для учасників команд Дружини юних пожежників у 10 областях (Волинська, Запорізька, Львівська, Миколаївська, Кіровоградська, Київська, Черкаська, Харківська, Житомирська, Чернігівська).

Мала свої результати й корпоративна еко-програма «Зелений офіс», що відсвяткувала у 2019 році свої перші 10 років: співробітники ГК «ФОКСТРОТ» стали учасниками першого еко-рейтингу «Тут працюють далЕКОглядні», а кількість активістів збільшилась у 6 разів. 5 621 кг макулатури зібрано учсниками акцій у головному офісі (на 12 % більше ніж у 2018 р.); проведено 6 акцій зі збору макулатури, пластикових кришок, 30 кущів самшиту висаджено під час акції створення «Алеї далЕКОглядних» у дворі центрального київського офісу ГКФ. Як результат – перемога кейсу «Рейтинг «Тут працюють далЕКОглядні» у X Національному конкурсі кейсів КСВ із титулом “Кращий корпоративний внесок у ціль сталого розвитку №15” – захист і відновлення екосистем суші.

Підтримка спорту. Завдяки брендам «Фокстрот» та «Секунда», а також особистій підтримці генерального директора ГКФ Геннадія Виходцева в черговий раз відбувся наймасштабніший та найстарший турнір зі спортивного танцю – ХХХІ Міжнарождний турнір «Парад надій». На ньому у 18 раз за історію турніру був розіграний кубок «Фокстрот» від однойменної мережі, а учасники категорії «Дорослі» та «Молодь» отримали подяки від партнера точного часу – ТМ «Секунда». 


У Групі компаній Фокстрот дякують усім, хто зробив такі результати реальністю. Рушійною силою змін є співробітники ГКФ та брендів, які вона розвиває. А серед партнерів ГКФ – Державна служба з надзвичайних ситуацій України, Всеукраїнське об’єднання учасників АТО «Українці-Разом!», Європейська бізнес-асоціація, Асоціація українських імпортерів побутової електроніки, Міжнародна закупівельна група електроніки та побутової техніки «Euronics». Реалізовувати соціальні ініціативи допомагають ГО “Зелений птах”, ГО “Україна без сміття”, БФ “СОС Дитячі містечка”, Центр розвитку КСВ в Україні. У сфері захисту прав споживачів ГКФ партнерствує із Всеукраїнською федерацією споживачів «Пульс» та Всеукраїнським рухом «Молодь за права споживачів». Найцікавіші практики з молоддю реалізовані у партнерстві з профільними закладами освіти – Київським національним торговельно-економічним університетом та Інститутом журналістики КНУ імені Тараса Шевченка

Довідка: сьогодні у світі нараховується більше 4000 компаній, що є добровільними підписантами Глобального Договору ООН про стандарти соціально відповідального бізнесу. Умови членства компанії у всесвітній організації – стійкий розвиток із врахуванням 10 принципів дотримання прав людини, розуміння екологічної відповідальності, а також щорічний нефінансовий звіт про результати власної діяльності.

У грудні 2006 року Група компаній «ФОКСТРОТ» увійшла до української мережі ГД ООН. На початку 2009 року «ФОКСТРОТ» представив громадськості свій перший звіт про стійкий розвиток за принципами ГД ООН.

Група компаній «ФОКСТРОТ» розвиває бренди «Фокстрот. Техніка для дому», «Техношара» (ретейл побутової та електронної техніки), а також «Секунда» (годинниковий ритейл) та DEPOT, що займається управлінням нерухомістю.


ГКФрозвиває бренди