Валерій Маковецький: Фокстроту – 26! Складові успіху бренду та команди

Вересень – час, коли Фокстрот відзначає свій черговий День народження. У актуальному святковому меню з нагоди 26-річчя – яскраві знижки та справжній техно-шопінг з чарівною лисичкою Фоксі

Якщо розглядати 26 років, як час становлення українського бренду, то вони стали справжньою перевіркою Фокстрота на вміння ставити завдання та досягати результатів. За власні 26 років бренд склав низку екзаменів на досвідченість і витривалість, започаткував ряд трендів у галузі та став дійсним флагманом українського ритейлу.

Одним з доказів стійкості до випробувань можна вважати ріст економічних показників Фокстроту під час всесвітнього локдауну – вимушеного карантину через коронавірус навесні 2020 року. Якраз у 2019 році компанія, передбачаючи майбутнє, здійснила тотальний ребрендинг. Було оновлено логотип і фірмові кольори, започатковано новий стиль комунікації, реформовано низку офлайн магазинів та ґрунтовно модернізовано сайт foxtrot.ua. Інвестували ресурси у платформу, яка зв'язала в єдину систему онлайн-торгівлю, офлайн-торгівлю, переміщення товарів, складські залишки та сервіс.


Фокстрот розвивав онлайн-торгівлю з 2012 року. Тому навесні 2020 року компанія виявила високу готовність до торгівлі онлайн у період карантинних обмежень, чим значно збільшила свою присутність в на ринку електронної комерції. Наразі, компанія продовжує заданий курс розвитку, незважаючи на нові виклики.

“Український ритейл вперше зіткнувся з кризою такого рівня. Магазини були обмежені у роботі – три місяці ритейлерам електроніки дозволяли продавати лише засоби зв’язку. Глобальні проекти були призупинені на невизначений термін. Але ми не опустили руки: скористалися вже створеною моделлю омніканальності. Тому не тільки встояли, а й знайшли нові вигоди. В стислі терміни була розроблена дієва стратегія для роботи в нових умовах”, – розповів Олексій Зозуля, виконавчий директор мережі.

Саме тому своє 26-річчя Фокстрот відзначає з чималими здобутками. Ось декілька з них:
  • Наразі відкрито або реформатовано більше 30 магазинів. До кінця року заплановано збільшити цей показник до 40.
  • Оновлено інтернет-магазин Foxtrot.ua, який щомісяця приймає трафік близько 8.5 млн відвідувачів.
  • Збільшилася частка продажів онлайн у загальній структурі продажів з 10 до 16.6%, частота покупок на сайті зросла на 7%, а показник утримання покупців на сайті – на 20%.
  • Вдвічі збільшилася кількість самостійного забирання з будь-якого магазину мережі товарів, замовлених через інтернет.
  • База лояльних покупців – члени Фокс-клубу – збільшилася до 10 млн.
  • Актуальний бренд-персонаж – грайлива лисичка Фоксі – завоювала любов аудиторії та формує нове сприйняття бренда людьми.
  • Запущено чат-бот в Viber/Telegram, що спрощує комунікацію клієнтів з брендом у соціальних мережах та месенджерах.
  • Запущено сервіс Найс Прайс – реінкарнацію добре відомої всім “Копійчужки”. Дозволяє покупцеві придбати у мережі товар по зафіксованій найнижчій ціні, за якою його продає інша торговельна мережа або інтернет-магазин.
“Складові подальшого росту залишаються незмінними – омніканальність з акцентом на онлайн, зрозуміла комунікація з аудиторією й щирість у прагненні бути корисними покупцям, – коментує результати голова наглядової ради ТМ Фокстрот, співзасновник Групи компаній Фокстрот Валерій Маковецький. – У кризові часи ритейлер свої зобов’язання перед покупцями та партнерами виконав й, як нагороду, отримав їх лояльність, підтвердження професіоналізму й лідерства. Усе, щоб не зупинятися в поступі вперед.”


З нагоди чергового Дня народження Фокстрот, як завжди, дарує подарунки своїм покупцям. Цьогоріч у якості подарунка відвідувачам традиційних торговельних точок та інтернет-магазину були запропоновані знижки до 75% на всі категорії техніки з 24 вересня по 7 жовтня. Дізнавайтеся деталі на сайті foxtrot.ua та святкуйте День народження разом з Фокстрот.

ГКФрозвиває бренди